۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۹:۲۴

به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)؛

دومین همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده برگزار می‌شود

دومین همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده برگزار می‌شود

قزوین – دبیر همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده از برگزاری دومین دوره این همایش به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد.

حاکم قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری دومین همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده در قزوین خبر داد و اظهار کرد: این همایش برای دومین بار و به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش ۱۲ تا ۱۴ دی ماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: معرفی ابعاد گفتمانی شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی محور اصلی این دور از همایش است.

دبیر همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده تاکید کرد: مبانی فکری و اندیشه‌ای گفتمان مقاومت، وجه عینیت‌یافته و روی زمینی مبانی این گفتمان یعنی جبهه مقاومت و وجه مصداقی مقاومت با مصداق عینی حاج قاسم سلیمانی سه محور اصلی این همایش خواهد بود.

وی تاکید کرد: دو روز از این همایش به صورت مجازی و روز ۱۴ دی یعنی روز پایانی به صورت حضوری و با حضور بزرگان جبهه مقاومت برگزار می‌شود.

قاسمی از حضور و سخنرانی اساتید برجسته کشوری در روزهای مجازی این همایش خبر داد و عنوان کرد: استاد حسن رحیم‌پور ازغدی و حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در حوزه تقابل گفتمانی غرب و اسلام به ویژه با رویکرد جریان مقاومت از مهم‌ترین سخنرانانی هستند که به صورت مجازی در این همایش حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا دکتر محمدباقر قالیباف، احمد وحیدی وزیر کشور و همچنین سردار سلامی و قاآنی در روز پایانی و حضوری همایش سخنرانان برنامه باشند، اضافه کرد: حضور چهره‌های برجسته جبهه مقاومت و همرزمان سردار سلیمانی و فرماندهان ارشد گروه‌های مقاومت منطقه به صورت مجازی و حضوری از دیگر بخش‌های این همایش سه روزه است.

گفتنی است این همایش در سال گذشته نیز به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و با حضور چهره‌های برجسته ای همچون فواد ایزدی برگزار شد.

کد خبر 5353765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha