۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۰۹

مدرس دانشگاه و یکی از بزرگان عشایر عرب:

تروریست‌ها هیچ نسبتی با خوزستان ندارند

تروریست‌ها هیچ نسبتی با خوزستان ندارند

اهواز- مدرس دانشگاه و یکی از بزرگان عشایر عرب گفت: گروهک‌های تروریستی که به‌صورت موذیانه‌ای تشکیل می شوند، جیره‌خواران دشمنان ایران هستند و هیچ رابطه‌ای با خوزستان ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد سعیدی پور عصر چهارشنبه ضمن بازدید از نمایشگاه جنایات گروهک تروریستی حر که النضال در اهواز تأکید کرد: گروهک‌های تروریستی غیر اسلامی و غیرشرعی که به‌صورت موذیانه‌ای تشکیل می‌شوند، جیره‌خواران دشمنان ایران هستند و هیچ رابطه‌ای با مردم مؤمن خوزستان ندارند و مورد تأیید هیچ‌کدام از مردم منطقه نیستند.

وی با اشاره به اینکه ما با تمام وجود از این گروهک‌ها و سرکردگانشان ابراز برائت می‌کنیم چون این ملت «ولایی و شهیدپرور» هستند و هیچ ارتباط و نسبتی با تروریست‌ها ندارند، افزود: استان خوزستان افرادی همچون شهید هاشمی‌ها را تقدیم انقلاب کرده و تا پای جان با دشمنان این آب‌وخاک مبارزه می‌کند.

وی اضافه کرد: دستگیری حبیب أسیود و دیگر افرادی که در اقدامات تروریستی دست دارند، کار بسیار پسندیده و شایسته‌ای بود و اینها باید به سزای اعمالشان برسند؛ ما از دستگاه قضایی درخواست داریم این افراد را به اشد مجازات برساند.

سعیدی پور گفت: امنیت وقتی برقرار می‌شود که مردم در آرامش و آسایش باشند و درخواست مردم از مسئولان این است که مشکلات و معضلاتی را که در سطح استان وجود دارد در حد توان رفع کنند تا از جذب افراد فریب‌خورده به گروهک‌های تروریستی مثال حر که النضال جلوگیری شود.

کد خبر 5354358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha