۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۲۹

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر:

خانواده های شهدا سهام داران اصلی انقلاب هستند

خانواده های شهدا سهام داران اصلی انقلاب هستند

بوشهر- سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در دیدار با خانواده شهید سعیدی گفت: خانواده های شهدا سهام داران اصلی این انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا، عباس نمعتی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر؛ و چند تن از روسا و کارشناسان اداره کل عصر چهارشنبه با حضور در منزل شهید سیدحسام الدین سعیدی، با اهدا لوح سپاس، از مقام شامخ این شهید بزرگوار تجلیل کردند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در این دیدار، عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی را مدیون و مرهون خون شهدا دانست و گفت: دیدار با خانواده شهدا وظیفه ما است و ما باید قدردان شما و فرزندان شهدا باشیم.

عباس نعمتی افزود: این شهید عزیز و همه شهدای این مرز و بوم چشم‌وچراغ ملت هستند و با اهدا خون خود نقشه راه دفاع از ولایت را برای ما ترسیم کردند.

سهام داران اصلی انقلاب، خانواده های شهدا هستند

وی با تأکید بر نقش اجتناب ناپذیر خانواده های شهدا در تربیت نسلی ایثارگر گفت: خانواده های شهدا سهام داران اصلی این انقلاب هستند.

برادر شهید سیدحسام الدین سعیدی در این نشست ضمن قدردانی از حضور مسئولان، با تعریف خاطراتی از شهید گفت: از شاخصه های مهم اخلاق شهید، توجه و اهتمام ویژه به نماز اول وقت بود و موقع نماز دست از هر کاری می کشید.

وی در بیان این خاطرات گفت: شهید در ابتدای تولد و در سن نوزادی کاملاً فلج بوده که پس از ناامیدی پزشکان از معالجه ایشان، خانواده وی را به مشهد مقدس و حرم امام رضا (ع) می برد و در آنجا شفا پیدا می کنند.

شهید «سید حسام الدین سعیدی» در خرداد ماه ۱۳۴۵ در خانواده ای مذهبی در شهرستان کازرون دیده به جهان گشود.

وی پس از پایمردی‌های فراوان در پیکار با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در تاریخ ۵ مرداد ماه ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه عاشقانه جام وصل جانان را نوشید و به لقاء محبوب خویش پیوست.

کد خبر 5354482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha