۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵

معاون استاندار اردبیل:

سامانه صدور پروانه ساخت مسکن روستایی راه‌اندازی شد

سامانه صدور پروانه ساخت مسکن روستایی راه‌اندازی شد

اردبیل- سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه بر خط راهبر با هدف الکترونیکی شدن خدمات دولت و تسهیل صدور پروانه ساخت مسکن روستایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال‌الدین میرجعفریان بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با مدیرکل دفتر فناوری ارتباطات بنیاد مسکن کشور اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه در اردبیل بالغ بر یک‌هزار و ۷۰ دهیاری به سامانه راهبر دسترسی دارند.

وی با اشاره به اینکه دهیاران از طریق این سامانه آموزش‌های لازم را می‌بینند، تصریح کرد: سامانه راهبر، خدمات صدور پروانه ساخت و پرداخت تسهیلات را تسهیل و تسریع می‌کند و روستاییان می‌توانند با اتصال به این سامانه از کلیه خدمات اداری صدور پروانه با استفاده از کامپیوتر، تبلت و یا گوشی بدون نیاز به مراجعه به ادارات بهره‌مند شوند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل در راه‌اندازی سامانه الکترونیک کشوری، مدیریت خدمات فنی مهندسی و ساخت و ساز روستایی راهبر از لحاظ بیشترین اتصال دهیاری‌ها رتبه اول را دارا است.

میرجعفریان افزود: مراجع صدور پروانه روستایی به این سامانه متصل هستند و همه استعلام‌های مربوطه الکترونیکی از طریق راهبر در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: انجام همه عملیات مربوط به صدور پروانه از درخواست تا دستور تهیه نقشه، نظارت و پایان کار از طریق راهبر فراهم شده است.

کد خبر 5354993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      0 0
      بنده الان بیشتر از دو ماه پیش با راهنمایی دهیار درخواست پروانه ساخت را در سامانه راهبر ثبت کردم ،منتهی هنوز وضعیتم درحال بررسی کارشناس می‌باشد!!حتی هنوز بازدیدی توسط دهیاری انجام نشده