۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۲۳

دبیر قرارگاه شهید همدانی بسیج دانشجویی همدان:

سهم خواهی و منفعت طلبی داعیه داران انقلابی گری نابخشودنی است

سهم خواهی و منفعت طلبی داعیه داران انقلابی گری نابخشودنی است

همدان- دبیر قرارگاه شهید همدانی بسیج دانشجویی همدان گفت: سهم خواهی و منفعت طلبی توسط افراد داعیه دار انقلابی گری را بسیار غلط و نابخشودنی می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد چراغی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز همدان اظهار کرد: با مرور فلسفه انقلاب اسلامی همه ما این نکته را استنتاج می‌کنیم که عدالت، آزادی و عدم تبعبض از نکات حائز اهمیت و از اهداف والا ی انقلاب بوده است که برای تحقق آن خون‌ها و شهدای بسیاری تقدیم شده است.

وی افزود: لذا در همین ابتدای کلام با توجه به این آرمانها عرض می‌کنم که ما به عنوان فرزندان شما در بسیج دانشجویی، هرگونه سهم خواهی و منفعت طلبی توسط افراد داعیه دار انقلابی گری را غلط نا بخشودنی می‌دانیم فلذا باید توجه داشت که بعد از ۸ سال بی تدبیری و نا امیدی این نکته انتظار همه آحاد ملت و علی الخصوص دانشجویان است که مسئولین استانی باید بدان توجه کنند.

دبیر قرارگاه شهید همدانی بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه متأسفانه در استان همدان برخی بی تدبیری‌ها، عدم اولویت بندی و عدم پاسخگویی برخی مسئولین، مزید بر بوجود آمدن بسیاری از مشکلات شده است، ادامه داد: به صورت مصداقی می‌توان به توزیع نا عادلانه ی ثروت در مناطق مختلف استان که باعث ایجاد شکافهای طبقاتی شده است اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه این خود مغایر با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است که البته با پیگیری‌های دانشجویان مطالبه گر بسیج دانشجویی و کمک مسئولین استان در حال مرتفع شدن است، افزود: باید به این نکته نیز اشاره کنم که پیگیری مطالبات مردمی مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی است و باید دغدغه همه مسئولین باشد و کم کاری در این عرصه به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست.

چراغی اضافه کرد: بر همه ما مبرهن و روشن است که گفتمان امامین انقلاب هیچگاه به صورت مطلوب در نهادهای اجرایی و دولتی متبلور نشده است و انتظار داریم در استان دار المومنین و دار المجاهدین این منویات به صورت کامل اجرایی شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین این فرامین که بارها توسط رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به آن تاکید شده است مبحث جوان گرایی توسط مسئولین است؛ انتظار از مسئولین ارشد استان استفاده از جوانان باتجربه، انقلابی و جهادی در رده‌های میانی مدیریتی است که در خطبه‌های هفته‌های گذشته نیز توسط آیت الله شعبانی به آن تاکید شد.

دبیر قرارگاه شهید همدانی بسیج دانشجویی همدان تصریح کرد: این موضوع مطالبه‌ی ماست که باید روحیه جوانگرایی در دستگاه‌ها و نهادها مختلف استان نهادینه شود و باید توجه داشت که عدم استفاده از سرمایه‌های جوان یعنی دوران رکود در دولت سابق ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: البته باید متذکر شوم جوان گرایی که مد نظر است جوان گرایی است به دور از حزب گرایی و سیاسی کاری و لابی و منظور جوان متخصص و لایی است که باید در مسند مسئولیت قرار بگیرند.

چراغی با بیان اینکه نکته آخر توجه به نظام مسائل احصا ء شده توسط جوانان دغدغه مند و انقلابی است که بهترین راه برای رسیدن به نقطه‌ی مطلوب در استان است، افزود: البته این پیگیری توسط مسئولین نباید تنها به جلسات رسانه‌ای ختم شود بلکه باید برای تک تک معضلات استان کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده و مسئولین مربوطه به این موارد اهتمام ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 5355561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • میر محمد سید قاسمی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      با سلام. بنده از ورودی های سال 99 رشته شنوایی سنجی هستم .تقاضای عضویت در بسیج دانشجویی دارم .لطفا راهنمایی فرمایید. در ضمن پرونده بسیج دانش آموزی را هم دریافت نموده ام.