۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۴۰

امام جمعه دامغان:

اخلاص، بصیرت و عملکرد جهادی ویژگی بسیجیان است

اخلاص، بصیرت و عملکرد جهادی ویژگی بسیجیان است

دامغان- امام جمعه دامغان با اشاره به هفته بسیج و با برشمردن ویژگی‌های بسیجیان خالص و مجاهدان راه خدا، گفت: اخلاص، بصیرت و همچنین عملکرد جهادی سه ویژگی مهم بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) دامغان ضمن گرامی داشت هفته بسیج، تاکید کرد: بسیجیان دارای ویژگی‌های بسیاری مانند اخلاص، بصیرت و عملکرد جهادی هستند که باید تفکر بسیجی را در تمام امور مرتبط با کشور به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه حضور فعال بسیجیان در کنار نیروهای مسلح در جنگ تحمیلی را تأثیرگذار دانست و ابراز داشت: بسیج یادگار امام راحل (ره) و همچنین حضور در تمام صحنه‌ها با روحیه جهادی محسوب می‌شود.

امام جمعه دامغان تاکید کرد: بسیجیان با روحیه جهادی خود همواره در تمامی صحنه‌هایی که نیازمند حضور بود، حضور فعال داشتند و همین امر سبب شده تا بسیج الگویی برای تمام دنیا و کشورهای منطقه باشد.

رستمیان با بیان اینکه رویکرد دولت خدمت به مردم و کار جهادی است، گفت: ۱۰۰ روز از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد و رئیسی ۱۰ بار به سفر استانی رفته و این نشان می‌دهد که دولت سیزدهم نگاه خوبی به مردم به خصوص به رفع مشکلات شهرستان‌ها و مناطق محروم دارد.

وی به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با نخبگان نیز اشاره داشت و با بیان اینکه باید به نخبگان در جامعه توجه شود، گفت: امروز در تمام جنبه‌ها نیاز داریم تا از استعدادهای جوان داخلی بهره بگیریم.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه نخبگان برای اعتلای ایران اسلامی تلاش مقدسی می‌کنند، گفت: نباید نخبگان را ناامید کرد و از مسئولان نیز می‌خواهیم که از نظرات و مسائل مطروحه توسط این قشر برای ارتقای شهرستان کمک بگیرند.

رستمیان به جشنواره پسته که برای هشتمین بار به میزبانی دامغان برگزار می‌شود نیز اشاره داشت و بیان کرد: ظرفیت‌های بالای شهرستان در حاشیه جشنواره به خوبی معرفی شود همچنین انتظار است که ظرفیت‌های اقتصادی پسته در زندگی مردم و اعتلای منطقه نیز دیده شود.

کد خبر 5355597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha