۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۴۸

فرمانده سپاه کربلا:

وقت شناسی و حضور در میدان ویژگی بسیجیان است

 وقت شناسی و حضور در میدان ویژگی بسیجیان است

ساری- فرمانده سپاه کربلا وقت شناسی و حضور در میدان و جهادی بودن را از ویژگی های برجسته بسیج ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی صبح شنبه در دیدار فرماندهان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته بسیج با اشاره به پویایی و میدان داری بسیج اظهار داشت: جهادی بودن و توکل به خداوند از ویژگی‌های بسیج است و وقت شناسی و حضور در میدان سبب شده تا در همه حوزه‌ها سربلند بیرون آییم.

وی با اشاره به اینکه شمار زیادی از جمعیت استان در حوزه‌های مختلف با سپاه استان به عنوان نیروهای بسیجی فعالیت می‌کنند، گفت: اقشار بسیجی در ۲۲ قشر در تمامی ادارات و نهادها فعال و منشأ خیرات و برکات هستند.

وی با اظهار اینکه هفته بسیج با شعار محوری بسیج پاره تن مردم نامگذاری شده است، افزود: ۶۱ عنوان برنامه در قالب ۹ هزار و ۴۴ برنامه اجرایی در سطح استان برگزار می‌شود که هزار و ۱۲۷ دیدار با خانواده شهدا، ۹۱۰ دیدار با خانواده‌های ایثارگران، ۶۰۵ یادواره شهید، برگزاری مسابقات مختلف و ۸۷ نمایشگاه از جمله برنامه‌ها است.

سردار مسلمی با عنوان اینکه بسیج سازندگی در عرصه‌های محرومیت زدایی و عمرانی هدفگذاری انجام داده است، گفت: ۷۶۰ میلیارد تومان برای دو هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی درنظر گرفته شده است که شامل هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی، ۲۵۰ واحد در منطقه حاشیه نشین مرادآباد چابهار در دست ساخت است.

فرمانده سپاه کربلا از راه اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: در این دهکده آموزش‌های لازم ارائه می‌شود و افراد در صحنه و عمل آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه منطقه هزارجریب برای کشت گندم مستعد به شمار می‌رود، گفت: در سال اول پنج هکتار برای کشت گندم در نظر گرفته شد و اکنون این میزان به دو هزار و ۱۷ هکتار افزایش یافته است و در سال زراعی جاری برنامه داریم ۱۰ هزار هکتار از مزارع تحت پوشش قرار گیرد.

کد خبر 5356031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha