۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴

دبیر اجرایی نخستین شعرواره ملی بشردوستی خبر داد؛

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی بشردوستی/ مشارکت ۲۳۰۰ اثر در جشنواره

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی بشردوستی/ مشارکت ۲۳۰۰ اثر در جشنواره

اندیمشک - دبیر اجرایی نخستین شعرواره ملی بشردوستی با اشاره به شرکت دو هزار و ۳۰۰ اثر در این جشنواره از معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی بشردوستی خبر داد.

رضا میرزاوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ اثر در موضوعات آزاد و بشردوستی به رقابت پرداختند که از میان آنها ۱۶۰ اثر در بخش آزاد و ۱۱۴ اثر در بخش بشردوستی شرکت کردند.

وی با اشاره به رقابت ۲۷۴ اثر در حوزه آزاد و بشردوستی تصریح کرد: در مرحله نهایی نیز در بخش آزاد ۱۱ نفر به نام‌های احمد انوشه، محمد جهانی، رضا نیکوکار، نادر صهبا، محمد وطن خواه، روح الله سرطاوی، هادی فردوسی، محمد عسکری و فاطمه افراسیابی، اکرم صادقی و معصومه کولیوند حضور داشتند.

میرزاوند در ادامه گفت: در بخش بشردوستی نیز ۹ نفر به نام‌های سجاد حیدری، علی فرزانه موحد، محمد خنیفر، علی امیدیان، علیرضا محمد زاده و زینب رحمانی، ملیحه سادات قاضی، مهدیه رشیدی و معصومه سادات شاکری حضور داشتند.

دبیر اجرایی نخستین شعرواره ملی بشردوستی با بیان اینکه در موضوع آزاد، از نگاه داوران ۸ اثر شایسته تقدیر بودند، گفت: مقام نخست محمد عسکری از کرمانشاه، مقام دوم روح الله سرطاوی از فارس، مقام سوم محمد وطن خواه از کردستان و در حوزه ترانه از بخش آزاد نیز فاطمه افراسیابی از استان خوزستان به عنوان نفر برگزیده و محمد جهانی از چهارمحال و بختیاری، احمد انوشه از مرکزی، رضا نیکوکار از گیلان، نادر صهبا از اصفهان، هادی فردوسی از فارس، اکرم صادقی از خوزستان و معصومه کولیوند نیز از همدان به عنوان شایستگان تقدیر معرفی شدند.

وی گفت: در بخش موضوعی بشردوستی نیز مقام نخست مهدیه رشیدی از مازندران، مقام دوم علی فرزانه موحد از قم، مقام دوم معصومه سادات شاکری از خراسان رضوی، مقام سوم زینب رحمانی از خوزستان و محمد خنیفر نیز از خوزستان در حوزه ترانه در بخش بشردوستی به عنوان برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.

میرزاوند با بیان اینکه در حوزه بشردوستی سجاد حیدری قیری از فارس، علی امیدیان از خوزستان، علیرضا محمد زاده از گیلان، ملیحه سادات قاضی از خراسان رضوی نیز در حوزه ترانه شایسته مورد تقدیر قرار گرفته اند، گفت: خدابخش صفادل از خراسان رضوی، صفر علی اوجانی از مازندران، حمزه کریم تباح فر از خوزستان، حسن متین راد از خراسان رضوی نیز به عنوان شایستگان تقدیر از نگاه دبیرخانه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین پایانی نخستین شعرواره ملی بشردوستی با حضور «گل فشان» رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور و جمعی از مسئولان استانی در اهواز برگزار شد.

در آئین اختتامیه برگزیدگان نهایی معرفی و از آنان با اهدای دیپلم افتخار، تندیس، تابلوی خطاطی، هدیه نقدی و جایزه ویژه‌ی دبیرخانه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5356042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha