۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۲۲

همزمان با آغاز هفته بسیج؛

زنگ بسیج در مدرسه صدرای اردبیل نواخته شد

زنگ بسیج در مدرسه صدرای اردبیل نواخته شد

اردبیل - به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهدای بسیج دانش آموزی، زنگ بسیج در مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل نواخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی حبیب زاده، جانشین فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج ناحیه اردبیل پیش از ظهر شنبه در مراسم زنگ بسیج که در سالن اجتماعات مدرسه صدرای اردبیل برگزار شد، وظیفه مهم دانش آموزان را تحصیل همراه با حفظ ارزش‌های انقلاب و پایبندی به خون شهدا عنوان و اظهار کرد: سبک زندگی بسیجی باید در تمام امور جامعه جریان داشته باشد.

وی شهدای دانش آموز را سرمایه بزرگ فرهنگی و معنوی برای آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: تحصیل همراه با تهذیب و حراست از آرمان‌های انقلاب و شهدا سفارش مهم مقام معظم رهبری است که باید همگان در عمل به این فرامین پیش‌قدم باشیم.

حبیب زاده بر ضرورت ترویج روحیه بسیجی در بین نوجوانان و جوانان تاکید کرد و افزود: دشمنان همواره از صلابت اراده و ایمان جوانان در هراسند و این نشانگر توانمندی نیروی جوان جامعه، در پیشرفت و آبادانی کشور است که بایستی در ارتقای این توان و ظرفیت فرهنگی تلاش کرد.

در ادامه زنگ بسیج با حضور حجت الاسلام سید محسن محسنی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل و جمعی از مسئولین آموزشی و پرورشی در مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل نواخته شد.

زنگ بسیج در مدرسه صدرای اردبیل نواخته شد

کد خبر 5356218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha