۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰

امام جمعه موقت شهرستان تایباد:

شیعه و سنی در مقابل دشمن ید واحده هستند

شیعه و سنی در مقابل دشمن ید واحده هستند

تایباد ـ امام جمعه موقت شهرستان تایباد گفت: شاید اختلاف‌افکنی دشمن نتیجه کوتاه‌مدت داشته باشد اما شیعه و سنی در مقابل دشمن ید واحده هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان تایباد به مناسبت آغاز هفته بسیج در قرارگاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد با حضور یگان‌های نمونه نیروهای مسلح شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلام‌حیدر حیدری در این مراسم اظهار کرد: بزرگ‌ترین یادگار امام خمینی (ره) تشکیل بسیج بود، امروز اگر حضور ایران باعث آرامش در منطقه شده، مرهون حضور بسیج است.

وی با بیان این‌که قرآن بیش از هزار و ۴۰۰ سال پیش نسبت به جنگ‌های ترکیبی هشدار داده است، خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید «به دشمن اعتماد نکنید، اگرسخن گفتید پیامبر سخن بگوید، اگر عهدی با دشمن بستید، حق خیانت ندارید و باید به عهد خود وفادار باشید» و در جای دیگری می‌فرماید «دشمن باید از شما و تجهیزات شما و آمادگی رزم شما بترسد و باید به جایی برسد که او بیاید از شما درخواست مذاکره کند».

معاون سابق نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به تغییر برخی مواضع نسبت به جمهوری اسلامی ایران، افزود: به دشمن می‌گوئیم همان مردمی که در هواپیمای مسافربری به شهادت رساندی، علیه آنان کودتای نوژه شکل دادی و در طبس طرح کودتا چیدی، امروز قدرت فناوری نظامی در منطقه است و قایق‌های نظامی جمهوری اسلامی، ناو آمریکایی را در خلیج فارس و دریای عمان تسلیم می‌کنند.

وی متذکر شد: شاید اختلاف‌افکنی دشمنان برای مدت کوتاهی کاربرد داشته باشد اما شیعه و سنی، مسلمان و غیر مسلمان ایرانی در مقابل دشمن ید واحده هستند.

امام جمعه موقت تایباد افزود: ایرانی با همه مشکلات اقتصادی و اختلافات داخلی تا خون در بدن دارد، از ناموس و مرز خود حفاظت می‌کند و عزت ایرانی خود را با هیچ چیزی معاوضه نخواهد کرد؛ دشمن امروز نقاط قوت ما را نقطه ضعف معرفی می‌کند تا مردم را ناامید کند اما با پرچم «لا اله الا الله» قطعأ دشمن ناامید خواهد شد.

حیدری گفت: امروز کشاورزی، دامپروری و اقتصاد ما ضربه خورده است زیرا همه چیز را به برجام و دلار پیوند زدند اما دشمن باید بداند مردم ایران به بلوغ سیاسی رسیدند و بزودی بخش‌های سیاسی و اقتصادی کشور خود را ترمیم خواهند کرد.

کد خبر 5356278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha