۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۴۳

دبیر مجمع جهادگران چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

تفکر سازندگی در جامعه احیا شود/ گروه‌های جهادی بازوان دولتمردان

تفکر سازندگی در جامعه احیا شود/ گروه‌های جهادی بازوان دولتمردان

شهرکرد- دبیر مجمع جهادگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت احیای تفکر جهادی در جامعه و کلیه ادارات، گفت: از کاغذبازی و افزایش فرآیند اداری در فعالیت جهادی پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید حیدری عصر شنبه در دیدار صمیمی بسیجیان با نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هزار و ۳۵۰ گروه جهادی در حوزه‌های دامپزشکی، بهداشت و درمان، عمرانی، فرهنگی فعال در این استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر گروه جهادی به صورت تخصصی در دهستان‌های تعیین شده فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون سه گروه جهادی فعال در حوزه دامپزشکی به مناطق عشایری و صعب العبور استان اعزام و عملیات واکسیناسیون و انگل زدایی دام‌های سبک و سنگین را انجام داده‌اند.

دبیر مجمع جهادگران چهارمحال و بختیاری افزود: تیم‌های دامپزشکی با اعزام به مناطق محروم بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دارو رایگان به منظور درمان دام‌ها توزیع کرده‌اند.

حیدری با اشاره به زمین لرزه ۵.۷ ریشتری در «بازفت»، عنوان کرد: گروه‌های جهادی از ساعات اولیه این حادثه در منطقه حاضر و اقدام به اسکان اضطراری و توزیع بسته‌های کمکی در بین زلزله زدگان کرده‌اند.

وی گروه‌های جهادی را بازوان کمکی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون پنج خانه نیازمند در مناطق محروم توسط گروه‌های جهادی استان بازسازی و احیا شده است.

دبیر مجمع جهادگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت احیای تفکر جهادی در جامعه و کلیه ادارات، گفت: احیای جهاد سازندگی باید در تفکر جهادی انجام پذیرد و از کاغذبازی و افزایش فرآیند اداری پرهیز شود.

کد خبر 5356561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha