۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۹:۱۳

مدیر کل تعزیرات حکومتی کرمانشاه خبر داد:

صدور حکم برای بیش از ۲هزار پرونده قاچاق کالا و ارز در کرمانشاه

صدور حکم برای بیش از ۲هزار پرونده قاچاق کالا و ارز در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر کل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: برای بیش از ۲ هزار هزار پرونده قاچاق کالا و ارز در استان کرمانشاه حکم صادر گردیده است.

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در استان کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۹۳ فقره بوده است و از این تعداد ۲ هزار و ۷۱ مورد منجر به صدور حکم شده است.

وی افزود: پس از شناسایی قاچاقچیان و ورود پرونده قاچاق به تعزیرات طبق مفاد احکام اجرایی حکومتی با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه و شعب مبارزه با قاچاق کالا و ارز با سازمان تعزیرات همکاری لازم و کافی را داشته و زمان رسیدگی به پرونده‌ها کاهش داشته است.

وی ادامه داد: برای متخلفان و قاچاقچیان کالا و ارز جریمه‌هایی همچون جزای نقدی، ضبط کالا، ضبط خودرو حامل قاچاق و محکومیت در نظر گرفته شده است.

شاهی با اشاره به اقدامات مناسب تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: اعزام گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با پلیس امنیت اقتصادی نظارت و کنترل بر قاچاق را افزایش داده است.

وی گفت: نظارت بر بازارچه‌های مرزی، تشدید کنترل بر ورود و صدور کالا و وجود شعب گلوگاهی استان کرمانشاه از اقدامات مناسب جهت مبارزه با قاچاق بوده است.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیشترین کالاهای قاچاق در استان کرمانشاه لوازم خانگی، پوشاک و سیگار بوده است گفت: شماره تلفن سه رقمی ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی جهت گزارش تخلفات آماده پاسخگویی به همشهریان است.

کد خبر 5356667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha