۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳

رئیس سازمان بسیج علمی و فناوری خراسان جنوبی:

جشنواره استانی«ایده شو» در خراسان جنوبی برگزار می شود

جشنواره استانی«ایده شو» در خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجند- رئیس سازمان بسیج علمی و فناوری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره استانی «ایده شو» در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخنده صبح یکشنبه در جمع اصحب رسانه ضمن گرامی داشت هفته بسیج، اظهارداشت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی با همکاری ومشارکت مراکز علمی، دانشگاهی و برخی از ادارات و سازمانها جشنواره تخصصی ایده شورا برگزار می کند.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره تا ۱۶ آذرماه سال جاری است؛ اظهارداشت: مخترعین، مبتکرین و فناوران می توانند طرح های خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گفته وی این طرح ها توسط تیم ها مورد داوری قرار گرفته و طرح های برتربه جشنواره جهادگران علم و فناوری راه پیدا خواهند کرد.

فرخنده عنوان کرد: نفرات برتر این رویداد بزرگ و تخصصی علمی در ۲۴ آذر ماه مورد تجلیل نیز قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان بسیج علمی و فناوری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: این جشنواره بزرگ در دو بخش علمی، پژوهشی با حضور مراکز علمی و دانشگاهی و بخش دستاوردهای مخترعین و مبتکرین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از طرح های فناورانه و اختراعات مخترعین و مبتکرین سراسر استان برپا خواهد شد، گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ آذر ماه با هدف حمایت از مخترعین وظرفیت های نخبگانی استان برگزار می شود.

فرخنده زمینه سازی برای محصولات فناورانه، ایجاد انگیزه برای افراد مستعد که تولیدات فناورانه بخصوص در بخش دانشجویی و دانش آموزی دارند را از اهداف این جشنواره ذکر کرد و افزود: اطلاع بخش های اجرایی صنعتی استان از مخترعین و مبتکرین، هم افزایی ظرفیت های نخبگانی برای رفع موانع در استان و ایجاد تولیدات فناورانه از دیگر اهداف این نمایشگاه و جشنواره است.

کد خبر 5356988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha