۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۰۳

همزمان با پاییزه کتاب؛

جشنواره کتاب‌های ارزان‌قیمت برگزار می‌شود

جشنواره کتاب‌های ارزان‌قیمت برگزار می‌شود

جشنواره کتاب‌های ارزان‌قیمت همزمان با هفته و طرح پاییزه کتاب، برای گروه سنی کودک و نوجوان در مجموعه بوکتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره کتاب‌های ارزان‌قیمت همزمان با هفته و طرح پاییزه کتاب، برای گروه سنی کودک و نوجوان در مجموعه بوکتاب برگزار می‌شود.

حمید عابدین‌نیا مدیرعامل دنیای ماه‌پیشونی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوکتاب با اعلام این‌خبر گفت:‌ این جشنواره همزمان با هفته کتاب آغاز شده و تا ۵ آذر ادامه دارد. با توجه به این‌که در مجموعه «بوکتاب»، بالای پنج هزار عنوان کتاب زیر ۵۰۰۰ و نُه هزار عنوان کتاب زیر ۱۰ هزار تومان وجود دارد، بر آن شدیم با برگزاری این‌جشنواره به مخاطب خود تلنگر بزنیم و بگوییم، همچنان کتاب یکی از بهترین و درعین‌حال، ارزان‌ترین کالاهای فرهنگی است.

وی افزود: جشنواره کتاب‌های ارزان قیمت، فرصت مناسبی برای سازمان‌های فرهنگی چون آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه‌های عمومی و شهرداری‌هاست تا به تجهیز کتابخانه‌ها بپردازند. همچنین زمان خوبی برای افراد نیکوکار است تا کتاب تهیه کنند و هدیه بدهند. این طرح در فروشگاه زنجیره‌ای بوکتاب در باغ کتاب تهران، مشهد و بندرعباس اجرا می‌شود.

عابدین‌نیا همچنین به برنامه «یک هفته با ناشر» اشاره کرد و ادامه داد: در راستای حمایت از ناشران و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی به برگزاری برنامه‌ای در قالب «یک هفته با ناشر» پرداخته‌ایم تا فضایی را در اختیار ناشران فعال کودک و نوجوان بگذاریم که به معرفی بیشتر و بهتر کارهای خود بپردازند. بنابراین سهام‌داران مستقیم و غیرمستقیم بوکتاب که حداقل ۲۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده‌اند می‌توانند به مدت یک هفته کتاب‌های خود را با ۱۰ درصد تخفیف به مخاطبان ارائه کنند. ناشرانی هم که کمتر از ۲۰۰ عنوان کتاب دارند می‌توانند با یک یا دو ناشر دیگر و به صورت مشارکتی به ارائه کارهاشان بپردازند.

کد خبر 5357247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha