۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۳۱

رئیس سازمان مدارس صدرای کشور:

بزرگترین دغدغه مدارس صدرا حوزه تربیتی است

بزرگترین دغدغه مدارس صدرا حوزه تربیتی است

اهواز- رئیس سازمان مدارس صدرای کشور گفت: بزرگ‌ترین دغدغه سازمان تبلیغات اسلامی در تأسیس مدارس صدرا مربوط به حوزه تربیتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد تقدیری ضمن سفر سه روزه خود به استان خوزستان و در نشست با «محمدمهدی نبی زاده» مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و ضمن گرامیداشت هفته بسیج، عنوان کرد: با همت و تلاشی که توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص تأسیس و توسعه مدارس صدرا کارهایی انجام شده و ارتباط بسیار خوبی در ستاد مدارس صدرای استان و سازمان تبلیغات اسلامی برقرار شد.

وی با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین دغدغه سازمان تبلیغات اسلامی در تأسیس مدارس صدرا مربوط به حوزه تربیتی است، گفت: با توجه به کثرت مدارس صدرا در استان خوزستان به نظارت، پیگیری و حضور بیشتری در این میدان نیاز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در این نشست نیز ارتباط با حلقه‌های تربیتی مساجد و جذب نیرو و تربیت کادر در مدارس را به‌عنوان یک ضرورت مطرح کرد و افزود: با توجه به اینکه هدف از تأسیس مدارس صدرا تربیت نیروی انقلابی و کادرسازی برای نظام اسلامی است در همین راستا ما دو برنامه در خصوص راه‌اندازی مدارس صدرا در استان به شکل جدی در پیش گرفته شد.

وی بیان کرد: تکمیل توسعه و طرح نامه ویژه آموزشی یا طرح نامه مایز که تفاوت مدارس صدرا با سایر مدارس را در بخش کیفی مشخص می‌کند از مهم‌ترین برنامه‌های ما در تأسیس و راه‌اندازی مدارس در سطح استان است.

حجت الاسلام نبی زاده خواستار درک و توجه ویژه‌ای برای بخش مدارس صدرای استان خوزستان شد و اظهار کرد: در این استان حدود ۳۰ شهرستان وجود دارد که در سطح استان حداقل نیازمند ۶۰ مجموعه فرهنگی آموزشی هستیم.

کد خبر 5357331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha