۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۵۳

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

۳۳ کتابدار و کتابخوان برگزیده استان یزد تجلیل می شوند

۳۳ کتابدار و کتابخوان برگزیده استان یزد تجلیل می شوند

یزد- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، آیین تجلیل از کتابداران و کتابخوانان برتر استان یزد و فعالان برگزیده عرصه کتابخوانی برگزار می‌شود.

رقیه دوست فاطمی ها در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مراسمی که فردا (اول آذرماه) در یزد برگزار می شود، کتابخوانان برتر استان، فرمانداران و رؤسای برگزیده انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها، مسئولان برتر کتابخانه، کتابداران برگزیده، کتابخانه‌های برگزیده در حوزه فضای مجازی و خیران فعال در حوزه کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی، معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مراسم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود، تأکید کرد: در بخش دیگری از این برنامه، از برترین‌های کشوری استان یزد در آیین ملی تجلیل از کتابخوانان و کتابداران برتر کشوری که روز ۲۴ آبان در تهران برگزار شد نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

دوست فاطمی‌ها عنوان کرد: این برنامه با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه اول آذرماه به میزبانی تالار فرهنگ و هنر نگین، جنب کتابخانه فرخی یزدی واقع در گذر فرهنگ و هنر مازاری‌ها آغاز خواهد شد و از ۳۳ برگزیده استانی تقدیر به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: این برنامه همچنین از صفحه اینستاگرام کتابخانه فرخی یزدی به آدرس farokhiyazdi.lib۱۳۴۷ به صورت زنده پخش خواهد شد و علاقه‌مندان به شرکت مجازی در این برنامه نیز می‌توانند از طریق بستر اسکای‌روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/researchpl/farhangi۲ به عنوان میهمان مجازی در این برنامه حضور داشته باشند.

گفتنی است، بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» از روز ۲۴ آبان‌ماه آغاز شد و تا اول آذرماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5357450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha