۱ آذر ۱۴۰۰، ۹:۳۱

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

۲۰۰میلیارد ریال اعتبار به پروژه محور ایوان کی - چنداب اختصاص یافت

۲۰۰میلیارد ریال اعتبار به پروژه محور ایوان کی - چنداب اختصاص یافت

گرمسار - نماینده گرمسار و آرادان از اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال به جاده ایوان کی به چنداب برای تسهیل در آمد و شد مردم خبر داد و گفت: ۳۰ میلیارد ریال نیز برای زمین فوتبال این شهر اختصاص می یابد.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه اعتبارات گرمسار و ایوان کی نسبت به سال‌های قبل چند برابر افزایش یافته است، تاکید کرد: نسبت جذب اعتبارات در این دو شهرستان نیز در سفر رئیس جمهور در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان سمنان، بیشتر بوده که امیدواریم بتوانیم شاهد توسعه خوب این منطقه با اعتبارات مذکور باشیم.

وی با بیان اینکه شهر ایوان کی دارای مشکلاتی است که باید مسئولان استانی و شهرستانی برای رفع آن چاره اندیشی کنند، افزود: تعریض جاده چنداب به ایوان کی از جمله نیازهای مردم این منطقه محسوب می‌شود که می‌تواند به ارتقای آمد و شد در بین اهالی این منطقه منجر شود.

عضو خانه ملت با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این راه اختصاص یافته است، ابراز داشت: امید است مسکن و شهرسازی به زودی نسبت به جذب اعتبار و اعمال خواست مردم در این منطقه مبادرت ورزد.

مطهری با بیان اینکه از دیگر مشکلات ایوان کی زمین فوتبال است که شرایط خوبی برای استفاده جوانان و نوجوانان مستعد این شهر ندارد، بیان کرد: برای این زمین فوتبال نیز ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص می‌یابد تا شاهد ارتقای آن برای استفاده جوانان باشیم.

وی مشکل آب را نیز در ایوان کی از جمله معضلات جدی دانست و گفت: برای رفع مشکلات آب ایوان کی تصمیم بر آن شد که پیگیر حفر سه حلقه چاه در این شهر جدید باشیم تا آبرسانی به منطقه ایوان کی بهتر صورت گیرد که امید است در این مسیر مدیران مربوطه دولتی همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده گرمسار و آرادان در خاتمه گفت: دیگر موضوعی که در خصوص ایوان کی پیگیری می‌شود، تبدیل مرکز درمان و بستری این شهر به درمانگاه برای برطرف کردن نیاز مردم و همچنین تبدیل نمایندگی آموزش و پرورش به اداره است که امیدواریم به زودی محقق شود.

کد خبر 5357655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha