۱ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۹

فرمانده سپاه خراسان شمالی:

بسیج دانشجویی در شرایط فعلی باید مسئله محور باشد

بسیج دانشجویی در شرایط فعلی باید مسئله محور باشد

بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی مسئله محوری را نیاز امروز بسیج دانشجویی دانست و گفت: بسیج دانشجویی و طلاب در خط مقدم مبارزه ادراکی و شناختی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل فرجی دوشنبه شب در گردهمایی دانشجویان بسیجی خراسان شمالی که در دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) پیش از شروع جنگ تحمیلی بسیج را تشکیل دادند و همین امر باعث شد در جنگ هشت ساله عزت و عظمت مردم ایران به جهان ثابت شود.

فرمانده سپاه خراسان شمالی ادامه داد: پس از جنگ صدام گفت تمام برنامه‌ریزی جنگ را به جز نقش مردم در نظر گرفته بودم.

وی افزود: یکی از رکن‌های اساسی پیروزی انقلاب و پیروزی در دفاع مقدس، مردم بود و اینک که چند دهه از تشکیل بسیج می‌گذرد، هر روز نقش این نهاد بیشتر دیده می‌شود.

فرجی با اشاره به نقش مردم در خنثی سازی فتنه‌ها، حضور در انتخابات و شکست تحریم اقتصادی، گفت: بسیج دانشجویی یکی از تشکل‌های مردمی است که باید نقش انقلابی بودن خود را ایفا می‌کند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی تصریح کرد: بسیج دانشجویی نقش اساسی در انقلابی ماندن دانشجویان و ادامه مسیر شهدا دارد.

وی به مسئله محوری دانشجویان اشاره کرد و افزود: امروز بسیج دانشجویی و طلاب در خط مقدم مبارزه ادراکی و شناختی قرار دارند.

فرجی خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قوا جنگ هوشمند راه انداخته و به دنبال آن است که ناکارآمدی نظام را در اذهان و باورها القا کند که رسالت ما این است با روشنگری جلو این مسئله را بگیریم.

فرمانده سپاه خراسان شمالی ادامه داد: بسیج یعنی ایمان، اخلاص و بصیرت که اگر بصیرت نباشد با کوچک‌ترین شبهه عالم یا دانشجو دچار مشکل می‌شود، لذا بصیرت نیاز امروز جامعه و شرط پیروزی، قوی شدن در برابر استکبار و دشمن است.

کد خبر 5358479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha