۱ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۱۰

در رزمایش مواسات وهمدلی همزمان با هفته بسیج؛

۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تبریز توزیع شد

 ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تبریز توزیع شد

تبریز- یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تبریز در رزمایش مواسات و همدلی همزمان با هفته بسیج توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک مومنانه عصر دوشنبه توسط حوزه یک بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه عاشورا با حضور سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا و اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه ۵۷ فجر سازمان و جمعی از مدیران ادارات کل آذربایجان شرقی برگزار شد.

فرمانده بسیج حوزه یک کارمندان سپاه عاشورا در این مراسم با اشاره به اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج پاره تن مردم» است، تصریح کرد: یک هزار بسته معیشتی همزمان با هفته بسیج در تبریز در قالب مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک مومنانه توسط حوزه یک بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه عاشورا بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ سیروس رضایی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی سه میلیون و پانصد هزار ریال است افزود: تاکنون ۹ مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در راستای کمک به نیازمندان اجرایی شده و اقلام اهدایی در اختیار خانوارهای شناسایی شده قرار گرفته است و امروز در مرحله نهم از کمک‌های مومنانه یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات اثرگذار در شرایط کنونی خدمت‌رسانی به مردم است گفت: در شرایط جنگ اقتصادی، دشمن با محوریت تحریم سعی در زمین گیر کردن ما را دارد و ما باید مسائل خدمت رسانی را پررنگ کنیم و هیچ چیز شیرین‌تر از خدمت بدون مزد و منت برای مردم نیست.

وی با بیان اینکه عمل به فرامین مقام معظم رهبری سرلوحه تمام فعالیت‌های بسیج قرار دارد، اظهار کرد: بسیج خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه را از وظایف خود می‌داند و نیازمندان در بخش‌های گوناگون در محله‌های مختلف توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شناسایی و بسته‌های معیشتی را در قالب رزمایش مواسات و همدلی بین آنها توزیع می‌کند و این حمایت‌ها تا پایان بیماری کرونا و رفع مشکلات اقتصادی ادامه دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوحی از سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا به اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و مدیران ادارات و فرماندهان پایگاه‌های اداراتی که در تهیه بسته‌ها مشارکت نموده بودند تجلیل شد.

کد خبر 5358481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha