۱ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۱۹

مراسم تودیع و معارفه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب لرستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب لرستان برگزار شد

خرم آباد- مراسم تودیع و معارفه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات حوزه هنری لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان روز دوشنبه با حضور حاج حسین یکتا، سید احمد عبودتیان مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج)، سردار توکلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، سرهنگ مجید سوری معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، حجت الاسلام علی نیا مدیر تبلیغات اسلامی خرم آباد و جمعی از فعالان فرهنگی لرستان در سالن حوزه هنری لرستان برگزار شد.

در این مراسم «میثم کشکولی» تودیع و «ابوذر بهاروند» به عنوان دبیر جدید جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان معرفی شد.

دبیر جدید جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان در این مراسم در سخنانی با اشاره به اینکه از خداوند می‌خواهیم کمک دهد در این مسئولیتی که بر گردن من نهاده شده است پاسدار دستاوردهای گذشته باشم، اظهار داشت: یک جمع همدل و محکم همچون بچه‌های تیپ ۵۷ در دوران دفاع مقدس، در مجموعه قرارگاه فرهنگی اجتماعی صاحب الامر باید داشته باشیم.

ابوذر بهاروند خطاب به فعالان فرهنگی استان تصریح کرد: ما اخلاص می‌خواهیم، انگیزه می‌خواهیم؛ پیروزی به واسطه انگیزه و اخلاص و ابتکار است که محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه ما از دوستان و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب لرستان این سلحشوری و شدت در مقابله با فضاهای کفر را دیده ایم؛ گفت: فقط یک انسجام بیشتر می‌تواند ما را در فضای پیش رو با همکاری همه ارگان‌ها موفق تر کند؛ هم افزایی درون جبهه می‌تواند آینده بسیار روشنی را در استان رقم بزند.

دبیر جدید جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان ادامه داد: ان شاءالله به کمک هم جلوی افتراق بایستیم و عملکرد ما منجر به این شود که شاخصه‌های فرهنگی استان روز به روز بهتر شود.

کد خبر 5358492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha