۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۴

رئیس سازمان بسیج رسانه:

احداث مسکن برای خبرنگاران تسهیل شود/ حمایت از رسانه‌های مطالبه‌گر

احداث مسکن برای خبرنگاران تسهیل شود/ حمایت از رسانه‌های مطالبه‌گر

بوشهر- رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به حمایت از رسانه‌های مطالبه‌گر گفت: احداث مسکن برای خبرنگاران تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان ظهر سه‌شنبه در همایش رسانه مطالبه‌گر در بوشهر به تفاوت‌های انتقاد و مخالفت اشاره کرد و اظهار داشت: باید به دنبال جذب منتقدین باشیم و از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید قواعد و اصول مطالبه‌گری را به خوبی بیاموزیم، تصریح کرد: در مطالبه‌گری باید به اصل خیرخواهی توجه شود و اخلاق و احترام در دستور کار باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری باید بر اساس آرمان‌خواهی انجام شود افزود: خروجی فعالیت‌های مطالبه گری باید یک نقشه راه مناسب باشد.

وی یکی از آسیب‌های بزرگ در شور را جریان تحریف دانست و ادامه داد: به منظور تقویت رسانه مطالبه‌گر در جبهه انقلاب باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود و این موضوع یکی از اولویت‌های بسیج رسانه است.

محمدیان با تاکید بر تشویق رسانه‌ها و خبرنگارانی که در حوزه مقابله با فساد فعالیت دارند اضافه کرد: خبرنگارانی که در حوزه عدالت و برای رفع مشکلات مردم تلاش دارند نیز باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه صنفی رسانه‌ها رقم خواهد خورد گفت: مسکن خبرنگاران پیگیری و دنبال می‌شود و انتظار داریم به توجه به بنیه ضعیف خبرنگاران، تدابیری اتخاذ شود که این قشر با کمترین دردسر صاحب مسکن شوند.

کد خبر 5359081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha