۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۷

استاد حوزه علمیه قم:

نماز معیار ارزش گذاری انسان‌ها است

نماز معیار ارزش گذاری انسان‌ها است

گرگان- استاد حوزه علمیه قم گفت: نماز محک و معیار ارزش گذاری انسان ها و آرامبخش زندگی آن هاست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمیرتقی حسینی‌گرگانی عصر سه شنبه در نخستین همایش نماز در سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه انسان را با معیار خواندن نماز ارزش گذاری می کنند، اظهار کرد: نماز محک انسان ها و آرامبخش زندگی آن هاست و حضرت علی (ع) هم برای رسیدن به آرامش به نماز پناه می برد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خداوند خیر انسان را در نماز خواندن می داند، افزود: کسی ظلم کند و به حقوق مردم احترام نگذارد نمازش مورد قبول نیست.

وی با تاکید بر اینکه نماز همراه با زکات دارای ارزش است، افزود: خواندن نماز باعث قبولی کارها و دعا می شود و باارزش‌ترین چیزی که انسان را به خدا نزدیک می‌کند، نماز است.

آیت الله حسینی گرگانی ضمن گرامی داشت هفته بسیج یادآور شد: بسیجی نیروی خالص و پا به رکاب انقلاب است و به همین دلیل امام راحل این نهاد با ارزش را تاسیس کردند.

در ادامه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان هم بیان کرد: نماز یکی از مباحث بسیار مهمی است که انبیای الهی به آن عنایت داشته و دارند.

حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی افزود: نماز، ماند نهر روان و چشمه زلالی است هر انسان مومنی هر روز روح و روان خود را در آن می شوید.

در پایان این مراسم از برگزیدگان این همایش، مبلغان، اقامه کنندگان و فرماندهان نمونه بسیج و سپاه نینوای گلستان تجلیل شد.

حسن طاووسی، مسعود کرد، علی مقصودلو، محبوبه عباسی، ناهید طاهرپور، اعظم رفیعی پور، نورا حبیبی، زینب محمدی، مهلا احمدی، اسماً عبداللهی، احمد فقیهیان، حمید جعفری و علی بابایی منتخبان بخش های گوناگون این همایش شدند.

کد خبر 5359312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha