۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳

فرمانده سپاه فجر فارس:

بسیج در دوران کرونا ١٨ خدمت ویژه به مردم فارس ارائه کرد

بسیج در دوران کرونا ١٨ خدمت ویژه به مردم فارس ارائه کرد

شیراز- فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: بسیج در عصر کرونا به کمک کادر درمان شتافت و ١٨ خدمت ویژه به اقشار مختلف مردم ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله بوعلی صبح چهارشنبه در رزمایش اقتدار بسیج بیان کرد: تجمع بسیجیان با عنوان نمایش اقتدار بسیج در استان فارس و همزمان در میان ۳۶ شهرستان استان فارس و همزمان با سراسر کشور آغاز شد و سربازان ولایت نشان دادند در هر صحنه‌ای که مقام معظم رهبری به آن اشاره کنند پایه کار بوده و در تلاش اند تا منویات مقام معظم رهبری را محقق کنند.

وی افزود: یکی از اصول برجسته بسیج انعطاف‌پذیری این نهاد مقدس است که در هر زمان و هر جا که نیاز به حضور بسیجیان وجود داشت بسیج به سرعت در صحنه حاضر شده و نسبت به خدمت‌رسانی به مردم اقدام کرده است که از جلوه‌های این خدمت رسانی می‌توان به هشت سال جنگ تحمیلی ایجاد امنیت در جامعه محرومیت زدایی کمک به محرومین و کمک به نیازمندان در بلاهای طبیعی و کرونا اشاره کرد.

بوعلی یاد آور شد: خدمات ارائه شده توسط بسیج نشان دهنده آن است که این نهاد مقدس اثرگذار و همواره همراه با انقلاب است بسیجیان در استان فارس همواره پا در رکاب ولایت دارند و نسبت به خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم اقدام می‌کنم.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: بسیج در عصر مقابله با کرونا زمانی که کادر درمان خستگی بیش از حد داشتن در صحنه حضور پیدا کرد تا نسبت به بیماریابی مقابله با کرونا و واکسیناسیون اقدام کنند این در حالی است که بسیج علاوه بر این حوزه کمک‌های قابل توجهی به مسکن محرومین معیشت مردم تهیه لوازم تحریر و جهیزیه و هفت مرحله آزادی زندانیان را در دستور کار داشت.

کد خبر 5359589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha