۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۰

کلنگ‌ ساخت پروژه کتابخانه خیرساز در فسا به زمین خورد

کلنگ‌ ساخت پروژه کتابخانه خیرساز در فسا به زمین خورد

فسا- مراسم کلنگ‌زنی و آغاز ساخت کتابخانه خیرساز در باغ زاهدی شهر فسا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ زنی و آغاز احداث یک واحد کتابخانه خیر ساز در باغ زاهدی فسا ضمن ارزشمند شمردن فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان گفت: مردم فسا مردمی فرهنگ دوست و دارای سطح سواد دانشگاهی بالایی هستند که خود نشان‌دهنده زنده بودن فسا در حوزه علم و فرهنگ است.

حجت‌الله فیروزی با تاکید بر نگاه خوب مسئولان فسا به حوزه فرهنگ خاطرنشان کرد: در صورت مشارکت خیرین در گسترش فعالیت‌های فرهنگی می‌توانیم امیدوار باشیم که گام‌های بلندی در حوزه کتاب و کتابخوانی برداشته شود.

وی به نقش خیرین در فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و افزود: با مشارکت خیرین و مسئولین هم کمک خواهند کرد که پروژه به سرانجام برسد.

فیروزی ابراز امیدواری کرد: با کمک خیر عزیز، مردم در این منطقه محروم و جنوب شهر فسا نیز از نعمت کتاب و کتابخوانی بهره‌مند شوند.

در ادامه این مراسم رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان فسا هم د با بیان اینکه این پروژه در باغ زاهدی فسا واقع در جنوب شهر با مشارکت خیر و شهرداری در کمتر از یکسال ساخته خواهد شد، اظهار کرد: پروژه کتابخانه عمومی باغ زاهدی فسا ۲۲۰ متر مربع زیر بنا دارد که با همت خیر بزرگوار آقای رضایی کلنگ‌زنی شد.

کد خبر 5359613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha