۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۳۶

استاندار تهران:

مدیریت خسته و فرسوده در دولت مردمی جایگاهی ندارد

مدیریت خسته و فرسوده در دولت مردمی جایگاهی ندارد

شهرقدس - استاندار تهران با بیان اینکه از فرمانداران انتظار میدان‌داری و تحرک در شهرستان‌ها را داریم، گفت: مدیریت خسته و فرسوده در دولت مردمی جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهر قدس که با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: در این موضوع مصمم هستیم که تمام ظرفیت‌ها را برای خدمت به مردم به کار بگیریم و متقابلاً از ظرفیت‌های مردمی نیز کمک بگیریم چرا که بدون حضور مردم در میدان قدم از قدم نمی‌توانیم برداریم.

منصوری با اشاره به اینکه برخی از افراد قبل از برگزاری جلسه امروز تاکید داشتند که جلسه در محل عمومی برگزار نشود گفت: این افراد بعضاً نگران اعلام اعتراض مردم بودند که باید بگوییم اگر هم کسی اعتراضی کند حتماً حق است و نباید فضا برای معترضین به برخی موارد بسته باشد و ضروری است که تعامل مردم با مسئولین وجود داشته باشد.

استاندار تهران با بیان اینکه برای برگزاری مراسم معارفه هفته بسیج را انتخاب کردیم تا توسلی داشته باشیم به روح امام و شهدای بسیجی تا بتوانیم فرهنگ مردم داری و از جنس مردم بودن را در ادارات و دستگاه‌ها رواج بدهیم، افزود: اگر مسئولی بخواهد عنوان کند که شأن آنها زندگی در شهر محل خدمتش نیست حتماً این مسئول در نظام هیچ جایی ندارد، چراکه من خودم متولد حاشیه تهران هستم و تمام رشدم را مدیون این مناطق هستم و زمانی که بگوییم که شأن ما زندگی در محل خدمت نیست این حرف با روحیه بسیجی و انقلابی گری تعارض دارد.

وی عنوان کرد: توقع ما از فرماندار جدید شهر قدس کاری پرنشاط و طراوت و سرشار از تحرک و میدان‌داری است و مدیریت خموده، دست بسته، خسته و فرسوده به درد دولت مردمی نمی‌خورد و جایگاهی ندارد.

منصوری ادامه داد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرموده‌اند «قدردان موقعیت خود باشید»، نباید فقط با اتکا به منابع موجود کار کنیم، بلکه باید اقدامات فراتر از امکانات باشد تا خدمت به مردم به درست‌ترین شکل انجام شود.

کد خبر 5360283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha