۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷

مدیر جبهه جهانی شباب‌المقاومه:

شهید بدرالدین تئوری «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند

شهید بدرالدین تئوری «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند

زنجان-مدیر جبهه جهانی شباب‌المقاومه گفت: شهید بدرالدین تئوری «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل پورهواشمی شامگاه پنج شنبه در اولین همایش بین‌المللی ذوالفقار حزب‌الله لبنان (شهید سید مصطفی بدرالدین) از فرماندهان شاخه نظامی حزب‌الله لبنان که در گلزار شهدای زنجان برگزار شد، اظهار کرد: افرادی چون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید عماد مغنیه، شهید بدرالدین و سایر شهدا به ما نشان دادند که می‌توانیم شخصیت‌های ذو ابعاد داشته و در یک زمان در حیطه‌های مختلف متخصص شویم و گام‌های بلندی در جهان برداریم.

وی با بیان اینکه نمونه بارز این «ما می‌توانیم» را می‌توان در شخصیت‌هایی چون شهید بدرالدین مشاهده کرد، ادامه داد: این شهید بزرگوار که شخصیتی فوق امنیتی داشت، امروز بعد از گذشت 5 سال از شهادتش، شاهد برگزاری اولین همایش گرامی‌داشت این شهید هستیم.

این مسئول با یادآوری اینکه این شهید بزرگوار هم نظامی، امنیتی و هم علمی و دانشگاهی و عالم مسلک بود که خشوع زیادی در مقابل خداوند داشت، افزود: شهید بدرالدین توانست به ابرشخصیت نظامی - امنیتی منطقه تبدیل شده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

پورهواشمی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار در مدرسه آمریکایی‌های لبنان درس خواند اما به یکی از بزرگ‌ترین دشمنان آمریکا و اسرائیل تبدیل شد، خاطرنشان کرد: به گفته دستگاه‌های امنیتی آمریکا و اسرائیل، شهید بدرالدین کسی است که در دهه‌های اخیر بزرگ‌ترین ضربه‌ها را به منافع آمریکا در سراسر دنیا زده است.

مدیر جبهه جهانی شباب‌المقاومه عنوان کرد: این شهید اهل فکر، تامل و اندیشه بود و از کسانی به شمار می‌رفت که در لبنان نشان داد که علی‌رغم وجود مشکلات زیاد، توانست شعار «ما می‌تونیم» امام راحل را که یک تئوری بزرگ است، به منصه ظهور برساند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات کسانی که معتقد به انقلاب اسلامی و تئوری «ما می‌توانیم» هستند، این است که دارای این گفتمان نیستند، اظهار کرد: امام راحل با ما نشان دادند که با کم‌ترین امکانات و با نیروی ایمان و نیز با توسل به اهل‌بیت (ع) و عزم راسخ، ما می‌توانیم و این را امروز انقلاب اسلامی ایران به همه دنیا ثابت کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه شباب‌المقاومه آمده است که این تئوری «ما می‌توانیم» را همانند هیئت ثارالله زنجان در کشورهای مختلف به منصه ظهور برساند و در قلب جوانان کشورهای مختلف ایجاد کند، خاطرنشان کرد: امروز می‌توان گفت که هیئت ثارالله زنجان یکی از مصادیق بارز «ما می‌توانیم» است.

مدیر جبهه جهانی شباب‌المقاومه گفت: امروز هیئت ثارالله زنجان از موضوع تراز هیئت انقلابی عبور کرده و به هیئت تراز تمدن نوین اسلامی تبدیل شده است.

کد خبر 5360963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha