۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸

امام جمعه بیله‌سوار:

حل مشکلات معیشتی با تفکر بسیجی و جهادی میسر می‌شود

حل مشکلات معیشتی با تفکر بسیجی و جهادی میسر می‌شود

بیله‌سوار - امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: حل مشکلات معیشتی مردم و همچنین موانع اقتصادی پیش روی آتیه کشور تنها با تفکر بسیجی و جهادی قابل رفع است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیله‌سوار ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج مستضعفین، از مسئولین استانی خواست در راستای حمایت از تولید و رفع محرومیت اجباری از شهرستان مرزی بیله سوار در حوزه‌های اشتغال و کشاورزی به ویژه در حوزه آب، برق و پایاب سد خداآفرین، روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند.

وی افزود: تفکر جهادی و بسیجی یک الگوی مدیریتی نمونه است که در شرایط کنونی کشور، تنها راه برون رفت از مشکلات به ویژه در حوزه معیشت مردم، استفاده از همین الگو خواهد بود.

خطیب جمعه بیله سوار ضمن اشاره به مؤلفه‌های پایدار و اقتدار در دنیا، استفاده از ظرفیت و توان مردمی و داخلی را تنها راه نجات دهنده کشور از وضعیت موجود دانست و گفت: تفکر و روحیه بسیجی ظهور دهنده و آشکار کننده اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا می‌باشد.

حجت‌الاسلام عزیزی افزود: در دنیا ۲ نوع نظام حاکم است"یکی نظام سلطه و دیگری نظام اسلامی" که در حکومت جمهوری اسلامی ایران پایه و قدرت حکومت بعد از ولایت فقیه، بسیج و تفکر بسیجی است.

وی در ادامه ضمن برشمردن مشکلات منطقه، به مشکلات حاد و سخت کشاورزان در حوزه آب پرداخت و گفت: توجه ویژه و انقلابی مسئولین آب منطقه‌ای در این امر مورد انتظار اهالی شهرستان محروم مرزی بیله سوار است.

کد خبر 5361199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      بسیج میتواند با استفاده از رسانه ها، هنر و فعالیتهای اجتماعی و اموزشی فرهنگ قناعت را در جامعه تقویت نمایند و فرهنگینه شدن قناعت بار زیادی را از مشکلات معیشتی و اقتصادی برمیدارد و با دید جمعی و اعتقاد به این موضوع اخلالهای اقتصادی و سودجویانه کمتر میشود.