۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲

مدیر کل کمیته امداد فارس خبرداد؛

پرداخت ۱۱ هزار و ۵۸۶ فقره تسهیلات به افراد واجد شرایط و مددجویان

پرداخت ۱۱ هزار و ۵۸۶ فقره تسهیلات به افراد واجد شرایط و مددجویان

شیراز- مدیر کل امداد فارس گفت: در ۸ ماهه امسال ۱۱ هزار و ۵۸۶ فقره تسهیلات در سرفصل های مختلف به افراد واجد شرایط و مددجویان استان فارس پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بذرافشان با اشاره به تسهیلات پرداخت شده در ۸ ماهه امسال به مددجویان و افراد واجد شرایط، گفت: در مدت مذکور جهت خرید، ودیعه و خدمات عمرانی مسکن یک هزار و ۹۸۵ فقره تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با اعتبار ۲۳۱ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: در سر فصل اشتغال نیز از محل صندوق مبلغ ۱۶۳ میلیارد و ۹۱۸ میلیون و ۹۰۵ هزار ریال اعتبار برای ایجاد ۱۰۵۸ طرح اشتغال اختصاص یافته است.

بذرافشان با بیان اینکه خیران در کمک رسانی به نیازمندان استان همواره در کنار امداد بوده‌اند، اضافه کرد: خیران با افتتاح حساب قرض الحسنه در صندوق امداد ولایت می‌توانند نقش بسزایی در حل مشکلات نیازمندان داشته باشند.

مدیر کل امداد فارس یادآور شد: در ۸ ماهه امسال از محل سپرده ویژه و کمک‌های خیران، تعداد ۷۷۵ فقره تسهیلات در سرفصل‌های مختلف با اعتبار ۶۵ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال به افراد واجد شرایط و مددجویان تحت حمایت استان پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مدت مذکور و در سرفصل حمایتی ۶۷۶۹ فقره تسهیلات با اعتبار ۴۵۴ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال، آموزش کسب و کار ۱۱۳ فقره با اعتبار ۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال، درمان ۳۰۸ فقره با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال و در حوزه فرهنگی نیز ۶۰۵ فقره با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات ارائه شده است.

کد خبر 5361708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha