۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳

بابایی:

مدیران شهری برای بودجه ریزی به اسناد بالا دستی توجه کنند

مدیران شهری برای بودجه ریزی به اسناد بالا دستی توجه کنند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بودجه ریزی، مدیران شهرداری حتماً به اسناد بالا دستی توجه کنند و به ویژه سند توسعه محلات را به عنوان یکی از اسناد مهم قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بابایی در جلسه علنی صبح امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت: در بازدید اخیرم از منطقه ۱۳ مردم نسبت به اقدامات اجرایی یک فقره پل مکانیزه عابر پیاده در اتوبان دماوند و خیابان ابوریحان انتقاد داشتند.

وی افزود: اقدامات عملیاتی پل و مجوزهای ترافیکی نیز اخذ شده اما با تغییر مدیریت، اجرای این پل متوقف شده و گویا شهرداری تهران تصمیم دارد نگهداشت پل های عابر پیاده را از معاونت ترافیک به معاونت خدمات شهری بازگرداند.

وی افزود: در دورانی که متولی احداث و نظارت پل ها سازمان زیباسازی بود و حال که متولی این امر معاونت ترافیک است، همیشه نارضایتی شهروندان از این پل ها بالا بود و درخواست دارم که این موضوع به مناطق ۲۲ گانه واگذار شود. تا با تعامل ویژه شهرداری مناطق با شهروندان اهداف این حوزه نظارتی که توسط شورایاران انجام می شود، محقق شود.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بودجه ریزی، مدیران شهرداری حتماً به اسناد بالا دستی توجه کنند و به ویژه سند توسعه محلات را به عنوان یکی از اسناد مهم قرار دهند.

وی تاکید کرد: بودجه ریزی شهر باید با دغدغه محلات و با تایید شورایاران انجام شود.

کد خبر 5362457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha