۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۸

سومین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» منتشر شد

سومین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» منتشر شد

سومین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» همراه با گفت و گوی تفصیلی با محمد گذرآبادی، مترجم باسابقه کشورمان در حوزه های فیلمنامه نویسی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» با مطالبی متنوع در حوزه‌های سینما و تئاتر، موسیقی، کتاب و میراث فرهنگی منتشر شد.

جلد سومین شماره این ماهنامه به گفت و گوی تفصیلی با «محمد گذرآبادی» مترجم پرکار و باسابقه کشور در حوزه های فیلمنامه نویسی، کارگردانی، تاریخ سینما، سینمای مستند، نقد فیلم، ادبیات و روانشناسی اختصاص پیدا کرده است و در این گپ و گفت، کیفیت ترجمه متون و مترجمین ایرانی به بوته نقد گذاشته شده اند.

«آرمان هنر» در پرونده نقد فیلم و سریال این ماه خود فیلم های «تومان» مرتضی فرشباف، «پوست » برادران «ارک» و سریال «خسوف » مازیار میری را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

مطالعه تطبیقی رمان و فیلمنامه «بینوایان» نیز عنوان یادداشتی است که بخش اول آن دراین شماره از این ماهنامه فرهنگی و هنری منتشر شده است.

انتقاداتی به «مدل طبی » در سلامت روان، در آستانه آذرماه؛ خبری از برگزاری کنسرت ها در تهران نیست، نگاهی به قصه «یا انگار نمی شود به تو رسید » نوشته روزبه حسینی، آسیب شناسی عرصه نویسندگیِ طنز، گزارشی از خانه موزه نیما یوشیج، نکاتی درباره « ندی وارهول»، نگاهی به کتاب «شیوه فنی نمایشنامه خوانی» و معرفی سلسله انتشارات «چتر دانش» از جمله یادداشت ها و گفتارهای اهالی فرهنگ و هنر اند که در سومین شماره «آرمان هنر» منتشر شده اند.

ماهنامه فرهنگی و هنری«آرمان هنر» به مدیرمسئولی «سیده الهام کاظمی» وسردبیری «صدرا صدوقی» در ۳۲ صفحه و با قیمت ۱۵ هزار تومان منتشر می شود.

کد خبر 5362694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha