۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶

امضای تفاهم‌نامه مشترک میان بنیاد شهید و ستاد مبارزه با مواد مخدر

امضای تفاهم‌نامه مشترک میان بنیاد شهید و ستاد مبارزه با مواد مخدر

تفاهم‌ نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران با ستاد مبارزه با مواد مخدر با هدف ارائه خدمات درمانی و برنامه های آموزشی برای پیشگیری از اعتیاد به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در نشست امضای این تفاهم‌نامه همکاری، گفت: امیدوار هستیم که دولت جدید و بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدامات برجسته‌ای در حوزه آسیب‌های ناشی از اعتیاد به انجام رسانده و تا جایی که ممکن است زمینه ابتلاء کاهش پیدا کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: این موضوع زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات در جامعه است و ضروری است به آن توجه جدی صورت گیرد. در دوره جدید ارتقای مددکاری و استفاده از نیروهای مردمی در این زمینه در دستور کار قرار دارد و لازم است سازمان‌های مردم‌نهاد مثل معتمدین معین نقش فعالی ایفا کنند.

سردار اسکندر مؤمنی، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز در این نشست گفت: در این ستاد چهار حوزه شامل مقابله، پیشگیری، درمان و توانمندسازی پیگیری می‌شود و البته ۳ هزار سازمان مردم‌نهاد برای مقابله و پیشگیری از مواد مخدر فعالیت می‌کنند و باید تلاش کرد که هیچ کسی به اعتیاد مبتلا نشود و باید از همه ظرفیت‌ها برای پیشگیری استفاده کرد.

سردار مؤمنی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از ظرفیت‌های مهم برای مقابله، پیشگیری، درمان و توانمندسازی است و این تفاهم‌نامه برای گسترش فعالیت‌های آینده مهم است ضمن اینکه تشکیل کار گروهی برای پیگیری اجرای مفاد توافقات صورت گرفته ضروری است.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور با موضوع همکاری و تعامل در ارائه برنامه‌های آموزشی و پیشگیری، ارائه خدمات درمانی و تبادل اطلاعات علمی و پژوهشی به امضا رسید.

کد خبر 5362841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha