۸ آذر ۱۴۰۰، ۹:۵۶

فرماندار ارسنجان به مهر خبر داد؛

شروع عملیات احیای ۱۵۰۰ هکتار از جنگلهای سوخته ارسنجان

شروع عملیات احیای ۱۵۰۰ هکتار از جنگلهای سوخته ارسنجان

ارسنجان- فرماندار ارسنجان گفت: تاپایان هفته جاری،عملیات احیای ۱۵۰۰ هکتار از جنگل ها و مراتع آسیب دیده از حریق ارسنجان آغاز می شود.

رحیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باتوجه به خسارات سنگین آتش سوزی‌های گسترده به جنگل‌ها و مراتع شهرستان ارسنجان در چند سال اخیر، عملیات احیا و بازسازی این مراتع تاپایان هفته جاری شروع می‌شود.

وی با تاکید بر پیگیری‌های انجام شده و قول مساعد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس اعلام کرد: عملیات احیای جنگل‌های زاگرس در محدوده شهرستان ارسنجان از چهارشنبه دهم آذر ماه باحضور مسئولین اداره کل منابع طبیعی، مسئولین محلی، سازمان‌های مردم نهاد، دوستداران محیط زیست و طبیعت شروع می‌شود.

فرماندار ارسنجان ضمن ابراز خرسندی از اینکه ارسنجان به عنوان شهرستان الگو در دوستداری ازطبیعت و محیط زیست شناخته و توسط استاندار فارس نیز به آن تاکید شده، بیان داشت: با وقوع آتش سوزیهای گسترده بازسازی و احیای دوباره جنگل‌های زاگرس به دغدغه دوستداران محیط زیست در این شهرستان تبدیل شده است.

عزیزی ابراز کرد: با مشارکت جدی عموم مردم و سازمان‌های مردم نهاد و دوستداران محیط زیست و طبیعت، حدود ۱۵۰۰ هکتار از مراتع و طبیعت آسیب دیده، بذرکاری و احیا می‌شود.

او از تمامی علاقه مندان و دلسوزان و دوستداران محیط زیست و طبیعت دعوت کرد تا روز چهارشنبه همین هفته در مراسم شروع به کار این پروژه مهم که مکان آن متعاقباً اعلام خواهد شد، شرکت کنند.

کد خبر 5363350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha