۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه بویراحمد:

۳۸۰۰ طرح اشتغال‌زایی در سال جاری برای مددجویان استان اجرا شد

۳۸۰۰ طرح اشتغال‌زایی در سال جاری برای مددجویان استان اجرا شد

یاسوج- مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه بویراحمد گفت: ۳۸۰۰ طرح اشتغال‌زایی از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد اجراشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۴۳ درصد این اشتغال‌زایی از طریق راهبر شغلی در زمینه‌های دام‌پروری، صنایع‌دستی و دیگر موارد بوده است.

وی بیان داشت: کارآفرینان و صاحبان ایده‌های نو می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد، به مددجویان به‌عنوان رهبر شغلی معرفی شوند.

مبشری تصریح کرد: کمک به توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت با برنامه‌های مختلفی ازجمله اشتغال یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های این نهاد است و اشتغال یک چرخه است که از انگیزه شروع می‌شود و با آموزش و مهارت‌یابی و در نهایت تسهیلات اشتغال و اجرای طرح ادامه می‌یابد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد، موضوع راهبران شغلی و همکاری با آن‌ها برای ایجاد اشتغال برای مددجویان است که گام مهمی برای ایجاد اشتغال پایدار و کسب و کار موفق برای مددجویان است.

مبشری تصریح کرد: تلاش ما این است که ۵۰ درصد اشتغال مددجویان کمیته امداد از طریق راهبران شغلی باشد و در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، مددجویان بعد از سنجش استعداد و مشاوره شغلی، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه و دریافت تسهیلات، وارد چرخه اشتغال می‌شوند.

کد خبر 5365368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha