۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۲

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان؛

تکریم و معارفه فرماندار نهاوند برگزار شد

تکریم و معارفه فرماندار نهاوند برگزار شد

همدان _مراسم تکریم و معارفه فرماندار نهاوند با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی عصر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرماندار جدید نهاوند گفت: نهاوند شهرستانی زرخیز و قهرمان پرور و مؤثری در استان همدان و غرب کشور است.

وی افزود: مسؤلیت داشتن در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت است و رحمت که شکرگذاری آن خدمت به مردم و حرکت در روان سازی زندگی مردم است.

ناصری بیان کرد: هیچ شانی بجز خدمت به مردم در تقویت نظام، به عنوان فرزندان همین مردم برای خودمان قائل نیستیم و از بدرقه خوب مردم از ناصری فرماندار سابق، معلوم است که ایشان خدمت کرده است.

وی گفت: تاکید می‌کنم به آقای سلگی که به عنوان سرپرست امروز معرفی می‌شود، که با مردم باشید و مبادا از مردم جدا شوید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: نهاوند را با نام شهیدان قدوسی، حیدری، حاج میرزا سلگی، احمدوند طالبیان، بحیرایی و گروه انقلابی ابوذر می‌شناسیم.

فرماندار نهاوند در مراسم تودیع خود گفت: از همه شهروندان به خاطر کارهایی که نشده عذرخواهی می‌کنم و اگر کاری شده کار مجموعه شهرستان و وحدتی که در بین مردم نهاوند بوده است.

وی بیان کرد: خواسته من همیشه این بود که نگذاشتم ظرفیت‌های نهاوند به حاشیه برود و تا جایی که توانسته ام این کار را کرده ام.

ناصری افزود: در این چند سال اخیر شرایط سختی را با هم تجربه کردیم مانند سیل ۹۸ و بعد از آن هم بحران بیماری منحوس کرونا بود که تمام ظرفیت‌ها را بلعید و کار را خیلی سخت کرد.

وی بابیان اینکه از تمام کارهایی که می‌توانستم انجام بدهیم اما به دلایلی نشد، از مردم عذر خواهی می‌کنم و افزود: در بخش گردشگری و توسعه کشاورزی و ساخت مسکن‌های روستایی کارهای خوبی شده است.

وی با اشاره به اینکه در دو دوره‌ای که انتخابات را در شهرستان داشتیم با قدرت می گویم که پاک‌ترین و سالم‌ترین انتخابات را در شهرستان نهاوند برگزار کردیم و تصریح کرد: مردم نهاوند مهربان و عزیز هستند و فقط امیدوارم خداوند این توفیق را به من بدهد که بتوانم خادم زائران امام حسین (ع) و مردم نهاوند در زادگاهم باشم و تنها از این طریق می‌توانم کوچکی شما را بکنم و امیدوارم به خاطر کوتاهی‌ها مردم من را حلال کنند.

فرماندار سابق نهاوند با بیان اینکه در این سال‌ها که خدمت کردم در شهرستان نهاوند اقدامات و خدمات مهمی در این مدت برای شهرستان انجام شده است افزود: خوشحالم که در دوران خدمتم اجازه ندادم ظرفیت‌های شهرستان در حاشیه برود، و ورودی‌های دالان‌های حواشی را مسدود کردم.

ناصری با بیان اینکه ۴۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسیب‌های ناشی از سیل جذب شده است اظهار کرد: کارخانه دولومیت نهاوند با ۶۰۰ میلیارد هزینه و اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر در حال انجام است ودر بهمن ماه وایام الله دهه فجر ۱۴۰۰ فاز اول آن به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین افزود: بام نهاوند به عنوان شناسنامه گردشگری شهرستان، از اقدامات مهمی بود که در این دوران انجام شد.

کد خبر 5366128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha