۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین:

مدیران شهری از ظرفیت فکری و خلاقیت جوانان و نخبگان استفاده کنند

مدیران شهری از ظرفیت فکری و خلاقیت جوانان و نخبگان استفاده کنند

قزوین- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: مدیران شهری از ظرفیت عظیم فکری وخلاقیت جوانان و نخبگان در حوزه شهری برای تحقق پیشرفت و توسعه استفاده نمایند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین مصطفی صالحی در مراسم آئین معارفه شهردار الوند ضمن توصیه به مدیران شهری از جمله شورای شهر به ایجاد امید بین مردم اظهار کرد: در همین راستا همه وظیفه داریم با تمسک به آیه شریفه "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِیدًا" و همچنین توجه به الزامات بیانیه گام دوم انقلاب از سخن بی پایه و اساس و عمل شتاب زده که باعث کاهش و یا بی اعتمادی مردم شده و مشارکت آنها را در همه امور کاهش و امید به آینده را آسیب می‌رساند خودداری و همه موضوعات و مسائل و حقایق را به صورت درست، صحیح و شفاف با مردم در میان بگذاریم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین ادامه داد: بیان بخشی از یک حقیقت با اطلاعات ناقص مردم را سر در گم و به اشتباه انداخته و در این صورت از قول سدیدا فاصله گرفته و از حق دور می‌شود پس باید تلاش کنیم با اندیشه ورزی استوار و گام‌های محکم و استوار برای خدمات رسانی برداریم.

این مسئول مسیر توسعه شهرها را توجه به برنامه محور و پژوهش محوری دانست و عنوان کرد: با توجه به الزامات بیانیه گام دوم انقلاب باید مدیران شهری از ظرفیت عظیم فکری، خلاقیت جوانان، خبرگان و نخبگان و همچنین مشورت با تمام عقول در حوزه شهری را برای تحقق پیشرفت و توسعه استفاده نمایند.

وی به انسجام و همدلی در بین اعضای شورای شهر و شهرداری تاکید کرد و افزود: شوراهای شهر باید محور رفع اختلافات و وحدت باشند و به دور از مناقشات و حاشیه سازی به خدمت صادقانه به شهروندان بپردازند.

صالحی ضمن اشاره به استفاده دقیق و به موقع و کارشناسی شده از منابع در شهرداری‌ها بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و منابع مالی محدود تمام پروژه‌ای عمرانی و خدماتی باید با رعایت کامل الزامات اصول فنی و اجرایی با پشتیبانی علمی و کارشناسی با نظارت مسؤلین مربوطه انجام شود چون در بیشتر مواقع عدم رعایت اصول فنی باعث کوتاهی عمر پروژه‌ها و در نهایت بی اعتمادی مردم به مدیران محلی و همچنین کاهش درآمدهای شهرداری را در پی خواهد داشت.

در پایان حسین هاشمی به عنوان شهردار شهر الوند با حضور، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، فرماندار البرز، اعضای شورای اسلامی شهر الوند و سایر مسئولین محلی معارفه گردید.

کد خبر 5367152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha