۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۹:۱۰

کاراته قهرمانی آسیا - قزاقستان

کمپ تمرینی کاراته با تدریس مربی ایرانی

کمپ تمرینی کاراته با تدریس مربی ایرانی

رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در قزاقستان در حالی طی دو هفته دیگر آغاز می شود که یک کمپ تمرینی با تدریس سرمربی ایرانی تیم ملی هنگ کنگ در این کشور آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قزاقستان از ۲۸ آذرماه در شهر آلماتی میزبان رقابتهای کاراته قهرمانی آسیاست. رقابت‌هایی که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان به مدت چهار روز برگزار خواهد شد. این در حالیست که قزاقهای میزبان یک کمپ تمرینی با حضور تیم‌های تایوان و هنگ کنگ را پیش از شروع این رقابت‌ها برنامه ریزی کرده اند.

سعید حسین پور دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی که هدایت تیم ملی هنگ کنگ را برعهده دارد در خصوص این کمپ به خبرنگار مهر گفت: بعد از پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان به همراه هنگ کنگ به قزاقستان آمدیم و کمپ تمرینی در ارتفاعات آلماتی که مجموعه‌ای با امکانات بالاست، در فاصله ۹۰ دقیقه این شهر آغاز شده است.

وی ادامه داد: تیم اصلی قزاقستان با حضور نفرات المپیکی و تیم ملی تایوان در این کمپ تمرینی حضور دارند که برنامه‌های فنی و بدنسازی با هدف افزایش آمادگی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پیگیری می‌شود و تا زمان شروع مسابقات قهرمانی قاره کهن ادامه خواهد داد.

این مربی ایرانی در خصوص تدریس در کمپ فوق گفت: برنامه ریزی دقیقی برای استفاده بهینه کاراته کاها از امکانات و تجربیات مربیان صورت گرفته است. طبق همین برنامه بخش‌هایی از اصول مبارزه، کسب امتیاز، حفظ امتیاز و… نیز به بنده واگذار شده که تلاش دارم به بهترین شکل تجربیات خود را منتقل کنم.

حسنی پور در پایان گفت: کمپ تمرینی بسیار خوبی است که با حضور کاراته کاهای صاحب نام در سطح فنی بالایی در حال برگزاری است. در بخش کاتا هم که «آنتونیو دیاز» چهره شاخص کاتای جهان در کنار تیم ملی هنگ کنگ در این کمپ حضور دارد و کاتاروهای حاضر از تجربیات او بهترین بهره را خواهند برد.

کد خبر 5367739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha