۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۳۰ هزار نفر از خراسان‌جنوبی در طرح جهش تولید مسکن

ثبت نام بیش از ۳۰ هزار نفر از خراسان‌جنوبی در طرح جهش تولید مسکن

بیرجند-مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با اشاره به ثبت نام بیش از ۳۰ هزار نفر از خراسان‌جنوبی در طرح جهش تولید مسکن گفت: بیشترین ثبت نام مربوط به شهرستان بیرجند است.

وحید داعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد ثبت نام کنندگان در طرح جهش تولید در خراسان‌جنوبی به بیش از ۳۰ هزار نفر رسیده است که البته این آمار ثبت نام کنندگان اولیه است و کار بررسی واجد صلاحیت بودن آن نیز صورت خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: در حال حاضر تنها در ۶ شهر خراسان‌جنوبی امکان ثبت‌نام مردم در طرح مهیا نیست و در شهرهای دیگر استان کار تأمین زمین انجام و سایت برای ثبت نام هم استانی‌ها باز است.

داعی با بیان اینکه در شهرهای قاین، آبیز، مود، آیسک، باغستان و ماژان فعلاً امکان ثبت‌نام در طرح جهش مسکن وجود ندارد، یادآور شد: در حال حاضر پیگیر تأمین زمین برای این شهرها هستیم که به زودی انجام می‌شود.

وی در زمینه دغدغه شهروندان این ۶ شهر که کار تأمین زمین انجام نشده در زمینه پایان مهلت ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن یادآور شد: مهلت ثبت‌نام تا پایان آذرماه تمدید شده است و از طرف دیگر برای شهرهایی که تازه سامانه برای ثبت‌نام باز می‌شود، مهلت ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌جنوبی یادآور شد: بیشترین ثبت نام کنندگان در این طرح مربوط به شهرستان بیرجند با ۱۳ هزار ثبت نام کننده است.

کد خبر 5367826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha