۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹

الهیان در صحن مجلس:

وضعیت حاشیه‌نشینی تهران مورد رسیدگی قرار گیرد

وضعیت حاشیه‌نشینی تهران مورد رسیدگی قرار گیرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است دستگاه های ذیربط به حاشیه نشینی شهر تهران سامان دهند چرا که شاهد ناامنی در این نقاط هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، زهره الهیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۴ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: متاسفانه بعضا مشاهده شده که انتصاب هایی که صورت گرفته است، مدیرانی را در رأس کار گذاشته‌اند که رویکرد جهادی و انقلابی نداشته و سابقه آن ها نشان می دهد که از نزدیک مشکلات مردم را لمس نکرده اند و بعضا غیر متخصص هستند. لذا خواهشمندم وزرا تحت فشارها و تحمیل انتصابات قرار نگیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گذاشتن افرادی که سابقه آن ها نشان می دهد رویکرد مردمی، انقلابی و تخصصی ندارند، به معنای استمرار وضعیتی است که تا به حال بوده و نتیجه آن جز فقر، تبعیض و ناکارآمدی نیست.

وی بیان کرد: از وزیر کشور می خواهم که توجه ویژه ای به حاشیه شهر تهران داشته باشد، سرریز فقر، محرومیت و نابودی کشاورزی در طول ۸ سال گذشته در اطراف حاشیه تهران باعث مهاجرت های بی رویه شده که به تبع آن مشکلاتی ایجاد کرده و باعث ناامنی شده است. لازم است دستگاه های ذیربط به حاشیه نشینی شهر تهران سامان دهند.

کد خبر 5368031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha