۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۷

پس از ۳۳ سال؛

هویت پیکر مطهر شهید گمنام «علیرضا حسینی» اهل شهرری شناسایی شد

هویت پیکر مطهر شهید گمنام «علیرضا حسینی» اهل شهرری شناسایی شد

ری- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری از تشخیص هویت پیکر مطهر شهید گمنام «علیرضا حسینی» اهل شهرری پس از ۳۳ سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نصرالله پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی هویت پیکر مطهر شهید گمنام «علیرضا حسینی» اهل شهرری پس از ۳۳ سال خبر داد و اظهار داشت: با توجه به آزمایش‌های صورت گرفته بر روی بقایای شهدای تازه تفحص شده از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و مطابقت با نمونه‌های مأخوذه از خانواده‌های معظم شهدا، هویت این شهید والا مقام تأیید و مشخص شده است.

نصرالله در تشریح جزئیات بیشتر گفت: پیکر مطهر این شهید والامقام در سال ۱۳۸۶ در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهر بیرجند و به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود ایشان در سال ۱۳۶۷ در دهلران به شهادت می‌رسد و در سال ۱۳۸۶ و بعد از تفحص، پیکر مطهر شهید به ایران اسلامی بر می‌گردد و در یک تشییع باشکوه، در دانشگاه آزاد بیرجند به عنوان شهید گمنام دفن می‌شود.

وی عنوان داشت: بعد از اعلام نتایج آزمایش‌های DNA، مدیران بنیاد شهید شهرری و پشتیانی منطقه ۳ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، خبر پیدا شدن پیکر مطهر شهید را به خانواده ایشان دادند. اعلام کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری بیان داشت: مراسم میزبانی از خانواده این شهید والامقام روز سه‌شنبه ۱۶ آذر با حضور خانواده این شهید، مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران استان خراسان جنوبی بر سر مزار شهید واقع در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می‌شود و پس از آن و در صورت درخواست خانواده معظم شهید، آماده انتقال پیکر مطهر برای خاکسپاری در هر مکانی هستیم.

کد خبر 5368109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه علي آبادي IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      0 0
      ان شاالله كل شهداي گمنام به آغوش مادران خود برگردن .آمين اي شهداي 20 ساله هواي جوانان بيست ساله داشته باشيد