۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۷:۲۶

با توجه به روند درمان؛

قهرمان کشتی امیدهای جهان در آستانه بازگشت پرقدرت

قهرمان کشتی امیدهای جهان در آستانه بازگشت پرقدرت

قهرمان کشتی فرنگی امیدهای جهان معتقد است اجرای دقیق چرخه انتخابی باعث خواهد شد بهترین نفرات راهی بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی سال آینده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، امین میرزازاده فرنگی‌کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم تیم ملی یکی از ملی‌پوشان کشتی کشورمان است که روزهای پر فراز و نشیبی را در سالجاری پشت سر گذاشت. او اواسط امسال در حالی که قرار بود در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ به میدان برود به دلیل تست مثبت کرونا از همراهی این تیم بازماند. به همین دلیل به ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی امیدهای جهان پیوست که در نهایت توانست با وجود مصدومیت جدی از ناحیه مچ پا به مدال طلای امیدهای جهان برسد.

امین میرزاده که یکی از غایبان بزرگ رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی بود در این خصوص گفت: آسیب دیدگی من به حدی بود که باید بلافاصله وارد مرحله درمان می‌شدم که به همین دلیل نتوانستم در لیگ شرکت کنم. طبیعتاً از بحث مالی لیگ هم برخوردار نشدم، اما فرصتی شد تا به روند درمان و فیزیوتراپی و ریکاوری بپردازم و در فکر بازگشتی با قدرت به میدان باشم.

وی با اظهار امیدواری به اجرای چرخه انتخابی تیم ملی در سال جدید گفت: من با اجرای چرخه انتخابی عضو تیم ملی کشتی در المپیک توکیو شدم و پس از آن هم قرار بود در رقابت‌های جهانی شرکت کنم که به علت ابتلا به کرونا نتوانستم در این مسابقات حضور یابم و به مسابقات امیدهای جهان رفتم. از کادر فنی سپاسگزارم که به مدال آوران طلای امیدهای جهان نیز سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی را داد.

میرزازاده در پایان ادامه داد: به نظر من چرخه انتخابی، بسیار خوب طراحی و تدارک دیده شد و وقتی که در این چرخه به اعضای تیم‌های جوانان و امید و مدال آوران نظامیان جهان اجازه حضور مستقیم در جام تختی داده می‌شود، نشان می‌دهد کادر فنی به دنبال کشف استعدادهای جوان و ایجاد انگیزه است. ضمن اینکه تلنگری هم به کشتی گیران مطرح محسوب می‌شود که باعث سازندگی و رقابتی سالم می‌شود.

کد خبر 5370683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha