۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲

فرمانده انتظامی پردیس خبر داد؛

شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۸ ساعت در پردیس

شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۸ ساعت در پردیس

پردیس- فرمانده انتظامی پردیس از شناسایی و دستگیری یک قاتل در کمتر از ۸ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد عبدیان صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری فردی به اتهام قتل در فاز ۸ پردیس خبر داد و اظهار داشت: با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان پردیس فردی که به دلیل اختلاف قبلی یکی از دوستانش را در فاز ۸ پردیس به قتل رسانده بود در کمتر از ۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

عبدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام و تماس عوامل بیمارستان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آنکه شخصی از اتباع بیگانه که با ضربات چاقو نیز مجروح شده است توسط دو نفر به بیمارستان منتقل می‌شود و سپس فوت می‌کند بلافاصله کار آگاهان پلیس آگاهی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور شخص فرمانده انتظامی شهرستان و کار آگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که متهم به دلیل اختلاف با مقتول با یکدیگر درگیر شده و بوسیله ضربات چاقو وی را مجروح و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اظهار داشت در ادامه کار آگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند که قاتل از اتباع بیگانه بوده و درصدد فراهم ِآوردن زمینه برای خروج از کشور و فرار کردن است که بلافاصله وارد عمل شده وبا به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه نامبرده را شناسایی و در کمتر از ۸ ساعت وی را دستگیر کردند.

عبدیان با اشاره به اعتراف صریح متهم و آنکه اظهار داشته مقتول مواد مخدر مصرف می کرده و قصد ترک دادن وی از اعتیاد را داشته که در روز حادثه با هم درگیر شده و با ضربات چاقو وی را به قتل رساندم، تصریح کرد در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه قاتل برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد آموختن شیوه‌های مهارت خشم تا حد زیادی می‌تواند از وقوع حوادث ناگوار این چنینی پیشگیری کند.

کد خبر 5371405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha