۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۷

مدیرکل تبلیغات گلستان:

حفظ جان و سلامت مردم سبب رشد معنوی پرستاران می شود

حفظ جان و سلامت مردم سبب رشد معنوی پرستاران می شود

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه پرستاران حافظ جان و سلامتی انسان ها هستند، گفت: حفظ جان و سلامت انسان موجب ارتقاء درجات و رشد معنوی افراد می شود.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرستاران مسئولیت حفظ جان انسان ها را بر عهده داشته و با این کار در یک مسیر مقدسی قرار گرفته اند که موجب رشد، تعالی و کمال آنها می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: عزت، عظمت، کرامت و فداکاری از جمله خصلت های جامعه پرستار است زیرا حفظ جان و سلامتی انسان ها و مخلوقات به حدی با اهمیت است که هیچ آئین انسانی، مذهب و مرزی نمی شناسد.

گرزین با اشاره به شخصیت حضرت زینب (س) تصریح کرد: آن حضرت به دلیل فداکاری های زیادی که انجام دادند، نامشان ماندگار شد و روز ولادت ایشان را به عنوان روز پرستار انتخاب کرده اند.

وی با اشاره به فداکاری های پرستاران کشور در دروان های مختلف، گفت: این افراد در طول دوران دفاع مقدس، انقلاب و پیش از انقلاب و حتی دوران کرونا برای حفظ جان و سلامتی مردم تلاش کردند و اگر نبودند جان خیلی ها از دست می رفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: رسیدگی به بیماران خدمتی انسانی بوده و اهمیت پرستار در خدمتی است که به برای بیمار انجام می دهد، چه بسا اگر پرستاران نبودند زحمت پزشکان به هدر می رفت.

کد خبر 5371615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha