۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۲

پنجره مهر؛

تامین اعتبار راه آهن لرستان/ اجرای طرح توسعه فرودگاه تا دهه فجر

تامین اعتبار راه آهن لرستان/ اجرای طرح توسعه فرودگاه تا دهه فجر

خرم آباد- وزیر راه و شهرسازی از تامین منابع اعتباری و سرعت گرفتن پروژه راه آهن لرستان خبر داد و گفت: طرح توسعه فرودگاه خرم آباد تا ۲۲ بهمن اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رستم قاسمی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از کارهای بزرگ مورد انتظار مردم لرستان پروژه راه آهن است، اظهار داشت: این پروژه ملی هم هست و برای کشور مهم است.

وی تصریح کرد: اعتباری پیش بینی شده که این پروژه راه اندازی شود و سرعت بگیرد؛ با پیمانکار این پروژه که قرارگاه خاتم است نیز جلسه‌ای داشتیم که قرار شد ظرف ۱۰ روز آینده برنامه تکمیل این پروژه را ارائه دهند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: پیش بینی ما این است این پروژه بین ۳ تا ۴ سال تمام شود و از دوستان قرارگاه خاتم هم خواسته ایم برنامه زمانبندی سه ساله این پروژه را ارائه دهند و دولت هم منابع مالی را تأمین می‌کند.

قاسمی افزود: این پروژه با سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت سرعت می‌گیرد.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص پروژه توسعه فرودگاه خرم آباد نیز با بیان اینکه براساس بازدیدی که داشتیم تقریباً مراحل انتهایی خود را طی می‌کند و یکسری کارهای جنبی باقی مانده است، گفت: حداکثر تا ۲۲ بهمن موضوع پروژه فرودگاه تمام می‌شود؛ در خصوص پروازهای فرودگاه هم تدبیر خواهیم کرد تا خواسته‌های مردم را محقق کنیم.

کد خبر 5371656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha