۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۸:۴۶

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه خبر داد؛

کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکاری توسط پلیس کرمانشاه

کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکاری توسط پلیس کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف پنج میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکاری توسط پلیس کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل سلطانی اظهار کرد: در مأموریت نخست و پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر واردات غیرقانونی چای خارجی و قصد انتقال اقلام مذکور به استان کرمانشاه از طریق باربری‌های بین شهری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی کرمانشاه در عملیاتی حساب شده و پس از ساعتی کنترل نامحسوس به یک محموله چایی قاچاق مقابل یکی از باربری‌ها برخورد و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه در بازرسی‌های صورت گرفته یک تن چایی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر دستگیر شد.

سلطانی بیان کرد: در مأموریت دیگر نیز مأموران پلیس کرمانشاه پس از اطلاع از احتکار مقدار زیادی نهاده دامی در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سوله مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و ۷۱ تن نهاده دامی احتکاری شامل ۶۰ تن کنجاله سویا، هفت تن جو و چهار تن ذرت احتکاری کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه ارزش محموله احتکاری کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 5372004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      0 0
      درود