۲۸ مرداد ۱۳۸۶، ۱۴:۰۱

حضور معاون اول رئیس جمهور در منزل دو تن از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس

حضور معاون اول رئیس جمهور در منزل دو تن از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس

معاون اول رئیس جمهور صبح امروز با حضور در منزل دو تن از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس در جنوب شهر تهران از آنان عیادت و بر عزم دولت برای رسیدگی به مشکلات جانبازان و ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر پرویز داوودی امروز به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با "محرم پیرسرندی و قربانعلی کاظمی"، از جانبازان و آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس دیدار کرد و از نزدیک با وضعیت زندگی و برخی مشکلات آنان آشنا شد.

معاون اول رئیس جمهور در ملاقات با محرم پیرسرندی جانباز 35 درصد که 3 سال نیز در اسارت نیروهای بعثی بوده است تصریح کرد: همه ملت ایران مدیون ایثارگری شما عزیزان است و پیشرفت و توسعه امروز کشور و عزت ایران اسلامی در دنیا بعد از لطف و عنایت خداوند همه مرهون شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز است.

در این دیدار جانباز محرم پیرسرندی خاطراتی از دوران دفاع مقدس و همچنین اسارت در زندانهای رژیم بعثی صدام بیان کرد و گفت: در مدتی از اسارت با سید آزادگان مرحوم ابوترابی هم سلول بودم که این دوران از بهترین ایام اسارت من بود.

وی با بیان مشکلات خود و اینکه دچار عفونت ریه می باشد از معاون اول رئیس جمهور و همچنین مسئولان بنیاد شهید استان تهران خواستار رسیدگی به مشکلات خود شد.

معاون اول رئیس جمهور نیز با تاکید بر اینکه اشتغال برای جانبازان و آزادگان از اهمیت بالایی برخوردار است از مسئولان بنیاد شهید خواست که برنامه ای جهت ایجاد حالت اشتغال برای آزادگان و جانبازانی که دچا رمشکلات هستند طراحی کنند.

گفتنی است ، جانبازان در حالت اشتغال، جانبازانی هستند که به دلیل شرایط جسمانی و روحی مشغول به کار نیستند اما حقوق دریافت می کنند.

بنا بر این گزارش، معاون اول رئیس جمهور همچنین در منزل جانباز 35 درصد و آزاده 3 ساله قربانعلی کاظمی، حضور یافت و با وی و خانواده اش در فضایی صمیمانه دیدار و گفتگو کرد.

دکتر داوودی در دیدار با کاظمی با بیان اینکه دولت با تمام قدرت در خدمت خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان است خاطر نشان کرد: وجود جانبازان، آزادگان، شهدا و خانواده معظم آنان دروازه یک خدمت جدید را برای مسئولین کشور باز کرده است و ما به این خدمت افتخار می کنیم.

در این دیدار هدایایی به رسم یاد بود از سوی معاون اول رئیس جمهور به این جانبازان اهدا شد.

کد خبر 537209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha