امروز در امان برگزار شد؛

تظاهرات اردنی ها در مخالفت با عادی سازی روابط با تل آویو

تظاهرات اردنی ها در مخالفت با عادی سازی روابط با تل آویو

اردنی ها امروز هم پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی اعتراض آمیز، مخالفت خود را با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، اردنی‌ها پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در تظاهرات بر مخالفت قاطع خود با روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

تظاهرات کنندگان اردنی همچنین اعلام کردند تا سرنگونی طرح عادی سازی روابط و توافق آبی - برقی بین امان و تل آویو، به فعالیت‌ها و مخالفت‌های خود ادامه خواهند داد.

این در حالی است که چند روز قبل هم در امان در اعتراض به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تظاهرات گسترده برگزار شد. معترضان با سر دادن شعارهایی در رد توافق انرژی با رژیم صهیونیستی این توافق را نماد «تحقیر و وابستگی» و خیانت به کشورشان اعلام کردند.

گفتنی است که امان و تل آویو اخیراً قراردادی را امضا کردند که بر اساس آن، این کشور عربی انرژی خورشیدی را برای رژیم صهیونیستی تأمین می‌کند و این رژیم هم در مقابل آب شیرین برای اردن می‌فرستد.

این توافقنامه روز دوشنبه ۲۲ نوامبر و در حاشیه اکسپو دبی و با حضور جان کری نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در امور تغییرات اقلیمی به امضا رسید.

کد خبر 5372104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha