۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸

امام جمعه مهریز:

مردم نباید تاوان ضرر غول‌های خودروسازی را بدهند

مردم نباید تاوان ضرر غول‌های خودروسازی را بدهند

یزد- امام جمعه مهریز گفت: تاوان ضرر غول‌های خودروسازی را مردم نباید بدهند و افزایش قیمت‌ها برای جبران ضرر اصلا پسندیده نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: پرستاری یک عبادت است و پرستاران در کشور مشکلات زیادی دارند به ویژه در ایام کرونا که فعالیتشان باید بیشتر از گذشته باشد.

وی، واکسیناسیون در برابر کرونا را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: هنوز افرادی از جامعه در برابر ویروس کرونا واکسینه نشده اند و باید بداند که با مشکل مواجه خواهند شد.

امام جمعه مهریز در بخش دیگری از سخنان خود درباره مذاکرات گفت: اگر دشمن از تحریم دست بر ندارد، نباید برای نجات اقتصاد به هر مذاکره ای تن داد زیرا مذاکرات یک جنگ روانی برای ملتهب کردن جامعه است و دشمن هیچگاه دست دوستی به ما نداده و نمی‌دهد.

وی بیان کرد: هدف از برجام، رفع تمام تحریم‌ها و ظلم‌هایی است که در حق جمهوری اسلامی شده و دیپلمات‌های در حال مذاکره نیز بدانند که تحریم‌ها باید تا حد ممکن رفع شود زیرا این خواسته مردم است.

محی الدینی با گلایه از وزیر صنعت تاکید کرد: تاوان ضرر غول‌های خودروسازی را مردم نباید بدهند و افزایش قیمت ها برای جبران ضرر اصلا پسندیده نیست.

وی، ضمن قدردانی از رئیس جمهور برای پیگیری چگونگی مذاکرات گفت: دولتمردان به طور جدی باید در پی رفع تحریم‌ها تلاش کنند.

امام جمعه مهریز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اصلاح ساختار مالیاتی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و مسئولان این بخش برای اخذ مالیات برای فقیر و غنی تفاوتی قائل نشوند.

محی الدینی ادامه داد: هم اکنون در کشور ایران فرار مالیاتی بسیار زیاد است و این نظام مالیاتی باید اصلاح شود.

خطیب جمعه مهریز عنوان کرد: مدیران نا کارآمد عزل شوند چرا که باعث وضعیت نابسامان اقتصادی موجود می شوند.

وی با اشاره به ملاک انتخاب مدیران در دولت کنونی تصریح کرد: برای مدیریت جهادی همراه با عقلانیت، باید فرهنگ‌سازی شود و مدیر جهادی باید از روی عقلانیت تصمیم بگیرد.

محی الدینی به مطالبات مردم از دولتمردان اشاره و تأکید کرد: برای شفاف‌سازی میزان حقوق و مزایای دولتی به ویژه شخص رئیس جمهور اقدام شود تا اینکه حقوق افراد به صورت عادلانه تخصیص داده شود.

کد خبر 5372120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha