۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۳

امام‌ جمعه پیشوا:

فرماندار پیشوا مدیرانی که به کار جهادی اعتقاد ندارند رابرکنار کند

فرماندار پیشوا مدیرانی که به کار جهادی اعتقاد ندارند رابرکنار کند

پیشوا- امام‌ جمعه پیشوا با اشاره به اینکه از مدیران میانی انتظار داریم جهادی عمل کنند گفت: فرماندار پیشوا مدیرانی که به کار جهادی اعتقاد ندارند را برکنار کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام باقری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار که با حضور پرشور مردم و مسئولین در مصلی حرم مطهر جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار شد اظهار داشت: در ایام کرونا فهمیدیم که پرستاران و کادر بهداشت و درمان ما چه خدمات بزرگی را به کشور و ملت و مردم انجام می‌دهند، سلامتی جز مهمترین نعمت‌هایی است که ما درک نمی‌کنیم در کنار سلامتی امنیت حاصل می‌شود.

باقری گفت: به مجموعه پزشکی و پرستاری و دیگر دستگاه‌های سلامت خدا قوت عرض می‌کنیم زمانی که رزمندگان ما در خط مقدم مشغول دفاع از جان و مال مردم و کیان کشور بودند امروز نیز این عزیزان در خط مقدم هستند.

وی افزود: بعضی‌ها به این دولت تهمت می‌زنند که دنبال رفع تحریم‌ها نیست که عرض می‌کنم شاید این روزها یکی از مهمترین سوالاتی که در محافل و اذهان مردم شنیده می‌شود این است که اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد چه می‌شود؟ یا اگر در این مذاکرات تحریم‌ها برداشته نشوند آیا معضلات اقتصادی ما حل خواهد شد؟ اولاً واقعیت این است که تحریم روی اقتصاد ما تأثیر دارد نباید انکار کنیم اما همه ما می‌دانیم تمام کارشناسان سیاسی و اقتصادی می‌گویند که این تحریم‌ها نهایتاً خیلی تأثیر داشته باشد ۲۰ درصد روی اقتصاد ما تأثیر دارد ۸۰ درصد با خودمان است این دولت و تیم مذاکره به دنبال رفع تحریم‌ها است واقعیت همین است سیاست کلان نظام در این دوره بر این است که این تحریم‌ها برداشته شود ما باید فرهنگ سازی کنیم کار جهادی و مدیریت جهادی داشته باشیم.

باقری بیان کرد: خوشبختانه سران قوا و وزرای ما امروز جهادی عمل می‌کنند اما از مدیران میانی انتظار داریم جهادی عمل کنند متأسفانه در همین شهرستان هنوز بازماندگان دولت سابق هستند که حال کار کردن ندارند و این طور نمی‌شود کار کرد باید جهادی کار کنید همه ما می‌دانیم که تحریم هستیم و وضعیت بودجه این گونه است اگر با این بودجه می‌خواهیم کار کنیم و با این حس و حال و تنبلی و سستی و با این تفکر کار پیش نخواهد رفت کار جهادی و میدانی و کف خیابانی بشود و ما انتظار داریم فرماندار کاری انجام دهند هرچه سریع‌تر مدیران بی حال و سست و کسانی که اعتقاد به کار جهادی ندارند را برکنار کنند.

کد خبر 5372195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha