۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۰

استاندار البرز:

کارگروه حل مشکلات مسکن مهر ماهدشت تشکیل می‌شود

کارگروه حل مشکلات مسکن مهر ماهدشت تشکیل می‌شود

البرز - استاندار البرز گفت: باید کارگروهی متشکل از مسئولان مربوطه در حوزه بهداشت و درمان، آب و فاضلاب، آموزشی و… برای حل مشکلات مسکن مهر ماهدشت شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر جمعه در بازدید از مسکن مهر ماهدشت اظهار کرد: این بازدید میدانی به درخواست شهروندان عزیز در ملاقات مردمی در برنامه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه، مشکلاتی در مسکن مهر وجود دارد و ساکنان این شهرک از خدمات لازم برخوردار نیستند، تصریح کرد: جمعی از مردم نیز در این بازدید حضور یافتند و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

استاندار البرز بیان کرد: مقرر شد فرماندار کرج و شهردار ماهدشت وضعیت این شهرک را مورد بررسی قرار دهند و در راستای ارائه خدمات برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

وی تصریح کرد: باید کارگروهی متشکل از مسئولان مربوطه در حوزه بهداشت و درمان، آب و فاضلاب، آموزشی و… شکل بگیرد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: تا جای ممکن باید تلاش کنیم تا مردم به خدمات و امکاناتی که شایستگی آن را دارند، برسند.

رودخانه فصلی سیاه جوی برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است

وی با اشاره به بازدید از وضعیت رودخانه فصلی سیاه جوی، گفت: این رودخانه فصلی برای ماهدشت و محمدشهر مشکلاتی را ایجاد کرده است.

استاندار البرز افزود: مقرر شد شهرداران کرج، ماهدشت و محمدشهر، مسئولان آب منطقه‌ای و آبفا و جهاد کشاورزی استان در این راستا تدابیر لازم را اتخاذ کنند و روند اقدامات در این رابطه را نیز پیگیری و رصد خواهیم کرد.

وی متذک: شد: طرح نهایی باید برای این رودخانه فصلی اعلام شود که در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت چه اقدامی صورت می‌گیرد تا مردم دچار زحمت نشوند.

کد خبر 5372250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha