۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۵۱

مراسم تجلیل از پرستاران در بوشهر برگزار شد

مراسم تجلیل از پرستاران در بوشهر برگزار شد

بوشهر- مراسم تجلیل از پرستاران با حضور استاندار و دیگر مسئولان در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر جمعه‌شب در مراسم تجلیل از پرستاران در بوشهر اظهار داشت: پرستاران در دوران کرونا تلاش گسترده‌ای را برای مقابله با این بیماری داشتند و همچنان در حال خدمت به مردم هستند.

وی با تقدیر از خدمات‌دهی پرستاران و کادر درمانی در ارائه خدمات به بیماران کرونایی اضافه کرد: پرستاران و کادر درمان در این عرصه با ایثارگری خدمات کم‌نظیری را ارائه کردند و خالصانه خدمات‌دهی کردند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فعالیت کادر درمانی و پرستاری با هیچ چیز مادی قابل قیاس نیست ادامه داد: در شرایط کرونایی پرستاران مثل رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند که توجه ویژه به آنان در اولویت است.

وی با بیان اینکه مدافعان سلامت بدون هیچ چشم داشتی در عرصه مقابله با کرونا و خدمات‌رسانی فعالیت کردند خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود از محل فروش اموال مازاد دولتی مطالبات پرستاران و پاداش پایان خدمات آنان تأمین و پرداخت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با اشاره به اینکه با تلاش پرستاران و کادر درمان کرونا تا حدودی مهار شده است افزود: خدمات پرستاران در همیشه ایام قابل وصف نیست و خدمات آنان ارج و قرب زیادی دارد.

سعید کشمیری بیان کرد: میلاد خجسته بانوی صبر و ایثار و بصیرت به‌عنوان روز پرستار، زیبا و نیکو نامگذاری شده است که جامعه بزرگ پرستاری باید همواره با الگوپذیری از سیره عملی و رفتاری این بانوی مکرم در خدمت‌رسانی به مردم کوشش کنند.

کد خبر 5372387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha